Samko
Legacy Member
Ik verkoop deze iphone omdat hij hier gewoon ligt ongebruikt.
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs232.snc1/7922_294197105374_794080374_9275023_4704034_n.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197120374_794080374_9275024_1210121_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197125374_794080374_9275025_4563119_n.jpg
is een nederlandse, aangekocht op 11 Augustus 2008 ( dus geen garantie meer ). officieel door T-mobile simlockvrij gemaakt
De iphone heeft geen diepe krassen ( wat je op de foto ziet is een beetje vuil ) kleine beschadigingen aan de zijkanten
Echter is er 1 defect, de power button. Had deze ter reparatie binnengedaan en wouden hem niet herstellen. dit zou bij een pakistaan of andere telefoonwinkel ofzo wel hersteld kunnen worden
Komt met alle accesoires inclusief NIEUWE OORTJES. ( waarde 30€
bieden vanaf 225€ , meeneemprijs is 275€
Kan worden afgehaald in Wilrijk of Antwerpen of verzonden
Bevat 3.1.2 dus
staat ook ergens op iphoneclub
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs232.snc1/7922_294197105374_794080374_9275023_4704034_n.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197120374_794080374_9275024_1210121_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197125374_794080374_9275025_4563119_n.jpg
is een nederlandse, aangekocht op 11 Augustus 2008 ( dus geen garantie meer ). officieel door T-mobile simlockvrij gemaakt
De iphone heeft geen diepe krassen ( wat je op de foto ziet is een beetje vuil ) kleine beschadigingen aan de zijkanten
Echter is er 1 defect, de power button. Had deze ter reparatie binnengedaan en wouden hem niet herstellen. dit zou bij een pakistaan of andere telefoonwinkel ofzo wel hersteld kunnen worden
Komt met alle accesoires inclusief NIEUWE OORTJES. ( waarde 30€

bieden vanaf 225€ , meeneemprijs is 275€
Kan worden afgehaald in Wilrijk of Antwerpen of verzonden
Bevat 3.1.2 dus
staat ook ergens op iphoneclub
