Archief - iPhone 2g 8GB met gebruikssporen..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

birds

Legacy Member
Ik heb hier nog een iPhone 2G 8GB liggen wel met gebruikssporen.....

de achterkant bezit heel wat krassen... maar het scherm is 100% krasvrij ...
heeft altijd screeprotector opgezeten (sinds gisteren wel nietmeer)

rechts onder op het scherm heb je precies zo een zonnetje ? (zie foto) maar dit hinderde de functionaliteit van het scherm helemaal niet!

De iphone heeft de laatste nieuwe update en is unlocked
alsook met een videorecorder en nog tal van andere extra's !
zoals quickreplysms zodat niet steeds alle applicaties sluiten als je een sms wilt beantwoorden.. er zijn natuurlijk nog andere extra's ...

iPhone komt met handleiding, usb kabel, EU usb oplader en docking station ...
wel geen doos meer ...

fotos:
2z6v9df.jpg

2wn3bep.jpg

15zif74.jpg

2ymegdy.jpg

2lbmbmp.jpg



minimum= 170
meeneem= 190

geen ruil voorstellen...
prijzen zijn exclusief eventuele verzending die 6.7 euro bedragen.
verzending gebeuert netjes in zeer goed omringd doro bubblewrap om beschadigingen te voorkomen..
elk element wordt appart ingewikkeld. en opgevuld met kranten papier.
indien verzending gewenst wordt de track & trace code doorgegeven aan de koper.

birds

Legacy Member
ja bij de laatste foto zie je dat rechts onder in het scherm ..
indien het beelder helder wit is, ziet ehet vlekje er wat geelig uit.. vandaar het "zonnetje"

jonathan236

Legacy Member
hallo, heb je de iphone nog altyd? ik ben geinteresseerd , je kan me contacteren op het nr 0493615273 mvg

birds

Legacy Member
enige interesse en biedingen zullen toch via dit topic moeten gebeuren, dit zijn de regels maar heb je wel een sms gestuurd, alles wordt hier door jou wel optijd vermeld!

jonathan236

Legacy Member
zou er rond de 200€ voor willen geven, en kan je verzenden onder rembours?

birds

Legacy Member
verzenden onder rembours is niet mogenlijk, mijn itrader geeft genoeg duidelijkheid ivm betrouwbaarheid voor 197incl is hij direct van jou:)

jonathan236

Legacy Member
btw kan je ook aan nieuwe achterkant geraken ergens? zou er nieuwe wille opzette :p

birds

Legacy Member
betaling gebeurt via overschrijving ....
zodra het geld op mijn rekening staat , of een bewijs van overschrijving gaat hij indien mogelijk diezelfde dag nog op de post:)

backcover kun je hier vinden voor 25 euro(heb er al eens dinge betseld en is dus betrouwbaar)
Apple iPhone 2G Spare Repair Parts - China Wholesale Electronics eStore -

edit: ik zou trouwens je gsm nummer uit je eerste post halen ... er lopen heir ook miner eerlijke en aangename mensen rond op het forum.

birds

Legacy Member
jonathan236 zei:
ken je dealextreme? is ook betrouwbare site :)

natuurlijk ken ik die site, maar wel ontopic blijven ! anders gaan de mods topic sluiten, en krijg jij infractions, lees de regels eens grondig door voordat je komt bieden en een deal probeert te sluiten.

heb je nu interesse of niet ?
en zo ja wat is je bod

RoopX

Legacy Member
Indien de deal met 'jonathan236' niet doorgaat, heb ik nog wel interesse :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan