Archief - Inkoopactie Bladox Turbosim

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ocin.

Legacy Member
Hey,

Aangezien de echte Bladox Turbosims kaartjes zo moeilijk te verkrijgen zijn en aan veel te hoge prijzen heb ik besloten om een inkoopactie te houden indien er voldoende interesse voor is.
Om aan een zo goed mogelijk prijs te geraken heb ik rechtstreeks contact genomen met Bladox zelf.

Ik heb de volgende informatie verkregen:
- Bestelling van 50 stuks: 70 euro per Bladox Turbosim
- Bestelling van 100 stuks: 65 euro per Bladox Turbosim
Opmerking:
Dit zijn de prijzen waaraan jullie de Bladox Turbosims kunnen aankopen indien er voldoende interesse is. Bij deze prijzen zitten dus al de transportkosten en een kleine vergoeding voor mezelf voor al mijn tijd en energie dat ik er zal insteken.


Planning:

- Fase 1:
Animocheck

- Fase 2:
Bekend maken van de uiteindelijke prijs.
Plaatsen en Betalen van de bestelling door de deelnemers.

- Fase 3:
Na het ontvangen van de betalingen plaats ik het order.

- Fase 4:Ik stuur de Bladox Turbosims op.


Status:
Fase 1: de Animocheck
Iedereen kan me via pm op de hoogte brengen hoeveel Bladox Turbosims hij/zij willen bestellen.
Graag enkel ernstige reacties van mensen die later niet zullen terugkrabben zodat ik een juiste raming kan maken.
Deze fase duurt tot 29 januari.


Nog enkele opmerkingen:
- Indien er vragen zijn, gelieve deze hier te stellen en niet via pm.
- Als er sommige mensen mij niet vertrouwen of dergelijke, wil ik gerust naar één van de moderators mijn persoonlijke gegevens sturen
- Hieronder kan je nog eens de huidige status overlezen, dit voor een makkelijk overzicht.




Wel ik hoop echt dat er voldoende animo is voor deze reactie zodat we een succesvolle inkoopactie kunnen houden.

Groeten,
Ocin

Ocin.

Legacy Member
Status:
Fase 1: de Animocheck
Iedereen kan me via pm op de hoogte brengen hoeveel Bladox Turbosims hij/zij willen bestellen.
Graag enkel ernstige reacties van mensen die later niet zullen terugkrabben zodat ik een juiste raming kan maken.
Deze fase duurt tot 29 januari.

Frado2005

Legacy Member
en hoe ga je bestellen aangezien de shop al van december toe is? Wil zeggen dat er nog teveel bestellingen zijn? Denk ook dat je hier zo'n 2 maand te laat mee bent, aangezien de software unlock voor de deur staat

Ocin.

Legacy Member
Bladox verkoopt geen enkele stuks meer.
Grote batches als deze wel.
Heb prijsofferte en dergelijke van hem binnen gekregen.

De software unlock zal nog minstens tot maart 2008 op zich laten wachten.
En dat is dan maar voor de 1.1.2 firmware, niet voor de laatste versie namelijk 1.1.3

General Lee

Legacy Member
Ik dacht dat Turbosim ook niet meer werkte voor 1.1.3 ofwel?

Frado2005

Legacy Member
is ook zo :)
en @ TS: tegen dat die bladox hier is, is het wss al langer dan maart hoor;)

Ocin.

Legacy Member
De jailbreak is nog niet vrijgegeven over 1.1.3 niemand weet dus of de Bladox Turbosim zal werken.
De kaart zal zoals ik reeds zei waarschijnlijk gewoon opnieuw geprogrammeerd moeten worden, dit is het grote voordeel van deze kaartjes dat je ze steeds opnieuw kan programmeren.

piedp

Legacy Member
waarom al die moeite doen voor een inkoopactie met zo weinig voordeel?

check het forum van bladox.com
ze verkopen enkel nog via resellers.

er is ne kerel die nauw samenwerkt met bladox: "a3australia"
link topic

quote van het topic:

ONLY 88 Euro Delivered for 1 x Bladox TurboSIM !!!!!

For 2, 3, 4, or 5 Bladox TurboSIM price is now 79 Euro each - then add 10 Euro to the total to cover delivery by Registered Mail.

If you need between 5 and 100 pieces please ask for a quotation.

Contact us by using the email link below.

YES we take PayPal !

piedp

Legacy Member
ja, da wel, ma of ge zoveel mensen gaat vinden die ne turbosim willen kopen...
enkel mensen met ne iphone gaan dat zinvol vinden.. en dan nog, het staat nog niet vast of het gaat werken met de nieuwe firmware. Khoop van wel, want ik gebruik zelf ook turbosim.

maar toch, goed initiatief...
ik zou er zelf nie zoveel tijd in willen steken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan