yasin76
Legacy Member
geachte
Hierbij verkoop ik mijn omnia wegens overstap naar omnia 2
Het toestel heeft garantie en het is in goede staat(wel wat gebruikssporen)
Wm 6.5 bied echt wel veel meer(gemodde rom) dan het origineel.
Er zit ook nog igo8 software op dus tis echt wel een multimedia device
minimum 150€
Hierbij verkoop ik mijn omnia wegens overstap naar omnia 2
Het toestel heeft garantie en het is in goede staat(wel wat gebruikssporen)
Wm 6.5 bied echt wel veel meer(gemodde rom) dan het origineel.
Er zit ook nog igo8 software op dus tis echt wel een multimedia device
minimum 150€