Archief - i audio cowon d2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didyke

Legacy Member
wegens overbodig,

cowon d2 mp3 speler.
2.0gb
touchscreen, filmpjes bekijken, fm/am band, mini usb, sd kaart slot, foto viewer,...
in reviews vind je terug dat deze een sublieme geluidskwaliteit meebrengt...
nieuwprijs was 189euro.

minimumprijs en meeneemprijs 75euro.

deze word ook in vriendenkring en op andere fora aangeboden.

WTFMAN

Legacy Member
Indien perfect werkend en volledig = 75euro :) Op voorbehoud voor volgende vragen

Gaat batterij nog even lang mee als in begin? Perfecte staat? Garantie? Compleet ( da penneke , usb kabel,lader , ... )

didyke

Legacy Member
zéér goede staat. perfect durf ik niet zeggen, maar zit er echt ni ver af.
garantie is er niet meer(was gift en k heb daar geen faktuur bij gekregen).
komt van mp3shop a'pen.
werkt echt perfect. kan getest worden he.
alles is erbij. penneke, usb kabel(sealed), oortjes(sealed want had andere).
zit zelfs een hoesje bij(apart gekocht maar krijg je erbij).
over de batterijduur durf ik mij niet uitspreken, heb nog nooit geluisterd tot de batterij plat was.(deze heeft 10 keer 1uurtje gespeeld ofzo) en als er een lange periode tussenzit steekt ge die toch in de lader he...

didyke

Legacy Member
my 2 cents he.
toestel met alles erop en eraan, oortjes sealed, alles erbij, geen krassen en voor minder dan de helft van de nieuwprijs.
en toch nog garantie willen...(zou je dan niet beter naar de winkel gaan?)

_ns_

Legacy Member
Ffkes beamen: GEWELDIGE mp3! Als ge een beetje waarde aan geluid hecht, kunt ge niet meer zonder een D2 :).

ALF 2.0

Legacy Member
De D2 past imo uitstekend bij koptelefoons of oortjes die een eerder warme klankkleur hebben. Daarnaast heeft deze mp3-speler een uitstekende equalizer die je toelaat het geluid naar je eigen smaak te tweaken. Warm aanbevolen!

pîwipo

Legacy Member
Bovendien kan je daar gewoon een goedkoop 16GB SD kaartje in steken en je hebt voldoende opslagcapaciteit. Ook de firmware kan je eenvoudig en gratis upgraden zodat je eigenlijk gewoon een nieuwe D2 hebt.
Precies allemaal fans hier :)

didyke

Legacy Member
laatsten up
ik vrees dat deze anders achteraan in de kast gaat verdwijnen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan