-Draco-
Legacy Member
Wegens verhuis en nieuwe tv mag deze weg. (moet niet weg)
Het is echt een schitterende TV, pakken beter dan de Tv'tjes die je nu voor 400 euro nieuw koopt.
Heeft 2 jaar geleden dan ook ruim 1200 euro gekost.
Hier is alvast een review en pics:
Hyundai Imagequest Q321 Review - AVForums.com
Ik vind het persoonlijk echt een prachtig beeld en geluid hebben, zeker niet over te klagen.
Alles aanwezig, doos, afstandsbediening etc...
Kortom een pracht TV. Zeker geen B-merk brol, ookal is Hyundai niet zo bekend, zij gebruikten indertijd top panelen. Zoek maar wat meer op en je zal zien dat het geen rommel is.
Bieden vanaf 250€
Het is echt een schitterende TV, pakken beter dan de Tv'tjes die je nu voor 400 euro nieuw koopt.
Heeft 2 jaar geleden dan ook ruim 1200 euro gekost.
Hier is alvast een review en pics:
Hyundai Imagequest Q321 Review - AVForums.com
Ik vind het persoonlijk echt een prachtig beeld en geluid hebben, zeker niet over te klagen.
Alles aanwezig, doos, afstandsbediening etc...
Kortom een pracht TV. Zeker geen B-merk brol, ookal is Hyundai niet zo bekend, zij gebruikten indertijd top panelen. Zoek maar wat meer op en je zal zien dat het geen rommel is.
Bieden vanaf 250€