Archief - HTC Tytn + GPS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goeanaco

Legacy Member
HTC Tytn twv 660 euro
HTC Tytn Cover (ALU) twv 40 euro
Tomtom Navigator GPS twv 90 euro
Micro SD 2 gig twv 34 euro
Samen: een goeie 830 euro
Minimum prijs: 450 euro
Meeneemprijs: 470 euro
Toestel is gekocht in juni & nog steeds onder garantie dus
Er staat een legale windows mobile 6 op en alle functies werken perfect
Verzending is mogelijk ... maar op risico van de koper
Alle mappen van West Europa krijg je erbij & Tomtom staat voorgeinstalleerd (dus startklaar als GPS)
Accessoires: oplader, oortjes, extra leren etui
Dozen van de GPS receiver & het toestel zelf zijn nog aanwezig
Nota: niets gaat apart weg!
Reacties / vragen / opmerkingen: pm! (geen gezever hieronder graag)
Staat ook op Tones

Freeeke

Legacy Member
tytn2 kost nu nieuw 690
dus ik vrees dat je prijs van 660euro voor deze nogal hoog ligt

dragonflo

Legacy Member
waar zit gij staan dat hij €660 vraagt naar mijn weten is zijn meeneemprijs €470

Goeanaco

Legacy Member
Reden van verkoop: herexamens dit jaar (dat weet ik jammergenoeg nu al) & ik maak wat geld vrij voor de verzekeringen & andere eventuele kosten

Freeeke

Legacy Member
hij pakt de nieuwprijs nu van 660 , ma bon is offtopic ; free bump ;)

ArkantoS.NET

Legacy Member
verkoop je de GPS receiver apart? zoja, graag wat meer specs hierover :)

alvast dank!

Goeanaco

Legacy Member
Is apart te koop ja
SirfstarIII chipset, standaard TomTom toestel

ArkantoS.NET

Legacy Member
mooi zo :)
hoeveel had je hiervoor gewenst?
en wat specifieke vraagjes:
- moet je hiermee tom tom software gebruiken?
- enig idee of er toestellen zijn waarmee dit niet compatibel is? (het zou voor een Nokia E65 moeten dienen)
- ik veronderstel gewoon met bluetoothverbinding?
- hoe zit het met de staat van het ontvangertje?

nogmaals dank bij voorbaat ;)


edit: is het dit:
http://www.pdashop.be/product/17548/tomtom-sirf-iii-bluetooth-gps-receiver.html
?

Goeanaco

Legacy Member
inderdaad net dezelfde
altijd Tomtom gebruikt (er bestaat andere software maar die ken ik zo niet)
zal wss met alle toestellen werken & zeker met Tomtom (bluetooth is wel vereist)
ontvangertje doet het heel goed, nieuwstaat

ArkantoS.NET

Legacy Member
ok, hij is idd compatibel met (wss alle ;) ) gsm's. Hoeveel had je er voor gewenst?

Goeanaco

Legacy Member
Gaat liever in 1 pakket weg.. Ik wacht nog even tot die geinteresseerde kopers een besluit gemaakt hebben. Indien ze alleen de HTC willen dan gaat die bluetooth ontvanger apart de deur uit. Hopelijk kan je hierin komen (velen hebben graag ook GPS op de pda)

Goeanaco

Legacy Member
Up 1 # Prachttoestel & een goeie GPS oplossing ook + 'bellende' pda!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan