aem kei
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn HTC TyTn, volledig krasvrij zowel op scherm als behuizing, in originele doos met alle handleidingen en accessoires.
Dit was mijn troetelkindje dus is altijd mooi verzorgd geweest haha
Daarbij geef ik ook nog eens mijn bluetooth muis erbij.
Dit is een Pretec GPS X-mini SIRFSTAR III (ook nog in de originele verpakking met alles derop en deraan)
Daar bovenop leg ik ook nog eens mijn originele TOMTOM maps of western europe 5.21 erbij.
En als dit nog niet voldoende was... als kers op de taart een autolader voor de tytn erbovenop
En om het verhaal helemaal kompleet te maken en zodat jullie voor de ultieme verleiding komen te staan krijgen jullie er een BRODIT houder erbij!
Dank je wel dames en heren
en dit alles voor de mooie prijs van MINIMUM €300!
€400 en hij is onmiddelijk met alles erop en eraan voor u!!!
Ik verkoop niet afzonderlijk, en een bod onder de prijs moet je zelfs niet proberen
PS: alle facturen zitten er nog bij en u heeft op alle onderdelen nog garantie uiteraard (geldig in EU)
Als jullie de reden van verkoop willen:
Heb me net een nieuwe wagen gekocht en daar zit het geweldige iDrive in dus heb ik dit alles niet meer nodig...
Let wel op, ik stuur dit hele boeltje liever niet op per post (u kan wel begrijpen waarom he)...
Ah en als laatste beetje vuurwerk bij mijn "hot deal"... vergeet niet dat je een gratis update krijgt van HTC naar windows mobile 6!!!!!!!!!!!!!!
Ik verkoop mijn HTC TyTn, volledig krasvrij zowel op scherm als behuizing, in originele doos met alle handleidingen en accessoires.
Dit was mijn troetelkindje dus is altijd mooi verzorgd geweest haha
Daarbij geef ik ook nog eens mijn bluetooth muis erbij.
Dit is een Pretec GPS X-mini SIRFSTAR III (ook nog in de originele verpakking met alles derop en deraan)
Daar bovenop leg ik ook nog eens mijn originele TOMTOM maps of western europe 5.21 erbij.
En als dit nog niet voldoende was... als kers op de taart een autolader voor de tytn erbovenop
En om het verhaal helemaal kompleet te maken en zodat jullie voor de ultieme verleiding komen te staan krijgen jullie er een BRODIT houder erbij!
Dank je wel dames en heren
en dit alles voor de mooie prijs van MINIMUM €300!
€400 en hij is onmiddelijk met alles erop en eraan voor u!!!
Ik verkoop niet afzonderlijk, en een bod onder de prijs moet je zelfs niet proberen
PS: alle facturen zitten er nog bij en u heeft op alle onderdelen nog garantie uiteraard (geldig in EU)
Als jullie de reden van verkoop willen:
Heb me net een nieuwe wagen gekocht en daar zit het geweldige iDrive in dus heb ik dit alles niet meer nodig...
Let wel op, ik stuur dit hele boeltje liever niet op per post (u kan wel begrijpen waarom he)...
Ah en als laatste beetje vuurwerk bij mijn "hot deal"... vergeet niet dat je een gratis update krijgt van HTC naar windows mobile 6!!!!!!!!!!!!!!

)