Archief - HTC TyTn + GPS + TomTom + Brodit + extra's!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aem kei

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijn HTC TyTn, volledig krasvrij zowel op scherm als behuizing, in originele doos met alle handleidingen en accessoires.
Dit was mijn troetelkindje dus is altijd mooi verzorgd geweest haha

Daarbij geef ik ook nog eens mijn bluetooth muis erbij.
Dit is een Pretec GPS X-mini SIRFSTAR III (ook nog in de originele verpakking met alles derop en deraan)

Daar bovenop leg ik ook nog eens mijn originele TOMTOM maps of western europe 5.21 erbij.

En als dit nog niet voldoende was... als kers op de taart een autolader voor de tytn erbovenop
En om het verhaal helemaal kompleet te maken en zodat jullie voor de ultieme verleiding komen te staan krijgen jullie er een BRODIT houder erbij!

Dank je wel dames en heren

en dit alles voor de mooie prijs van MINIMUM €300!
€400 en hij is onmiddelijk met alles erop en eraan voor u!!!
Ik verkoop niet afzonderlijk, en een bod onder de prijs moet je zelfs niet proberen ;)

PS: alle facturen zitten er nog bij en u heeft op alle onderdelen nog garantie uiteraard (geldig in EU)

Als jullie de reden van verkoop willen:
Heb me net een nieuwe wagen gekocht en daar zit het geweldige iDrive in dus heb ik dit alles niet meer nodig...

Let wel op, ik stuur dit hele boeltje liever niet op per post (u kan wel begrijpen waarom he)...

Ah en als laatste beetje vuurwerk bij mijn "hot deal"... vergeet niet dat je een gratis update krijgt van HTC naar windows mobile 6!!!!!!!!!!!!!!

kloon

Legacy Member
sorry het is off topic maar je via pm is uitleggen hoe ik mms daar werkend op krijg

ik heb een htc touch en het lukt mij niet echt
free upke

Anjooh

Legacy Member
Indien de BT gps module apart verkocht wordt is er hele sterke interesse voor mijn Nokia N95

aem kei

Legacy Member
Hello All,

Ik woon in Gent, maar ik kan zonder problemen een ritje aan desnoods ergens af te spreken waar jullie willen...

het is de NL versie met een QWERTY keyboard.

En zoals jullie kunnen zien, verkoop ik liefst alles in 1 keer.. BTW uw nokia heeft een ingebouwde GPS :p

PS: ik heb een bod via PM op pocketinfo.nl ontvangen van 300 euro. dus elk bod moet hierboven zijn...

Anjooh

Legacy Member
Lol, die GPS module in de N95 is een klucht

dus indien je hem wil verkopen , geef maar een prijs op.

Grtz

vanrumst

Legacy Member
wat is de aankoopdatum van de htc?
welke shop?

eventueel interesse in ruil met palm treo 680 + opleg van mijn kant (ik vermoed van niet maar kan het maar vragen hé:) )

aem kei

Legacy Member
Geen ruil mogelijk...

Aangekocht via Dangaard (officiële distributeur) datum weet ik niet direct zou eens moeten kijken op de factuur (liggen bij de boekhouder) maar heeft nog ruimschoots genoeg garantie!

Allen dank voor het bod maar via PM een bod ontvangen van €350 van MrP via Pocketinfo.nl (volgt ook de veiling hier...)

.conne.

Legacy Member
mogelijkheid om die persoon dat op het pocketinfo.nl forum of beter nog, hier te laten posten?
kwestie van het eerlijk te laten verlopen, niet dat ik u niet geloof, maar het is wel gemakkelijk gezegd en het staat trouwens in de regels:

https://www.beyondgaming.be/forums

punt 9

aem kei

Legacy Member
amaai... het vertrouwen is groot bij de mensen van "telenet"...

zal hem een mail sturen...

heb nogthans in het begin laten weten dat deze veiling ook liep op pocketinfo...

aem kei

Legacy Member
Ik sluit maandagavond af... zijn er geen kandidaten dan, blijft hij gewoon van mij...

aem kei

Legacy Member
Vandaag is de laatste dag van de veiling...

Hoogste bod staat momenteel op € 350...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan