Hierbij een bod van 300€, zaterdagvoormiddag (morgen) afgehaald...
Snelle afhandeling zoals gevraagd is dus geen probleem.
Nieuwprijs is momenteel 406€, dus lijkt een bod van 300€ mij heel redelijk, rekeninghoudend dat er geen aankoopbewijs bij is...
---Bod vervalt indien snelle afhandeling niet mogelijk blijkt.... zit namelijk zonder gsm opt moment.---