Archief - HTC Touch met 1GB Micro-SD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeFerMeTu

Legacy Member
Aangezien de vorige koper niet is komen opdagen, zet ik hem terug hier.
Het gaat hier om een Windows Mobile PDA-gsm met 2MegaPixel camera en touchscreen.
Aangekocht in oktober 2007, dus zit nog volledig onder garantie, aankoopfactuur is inbegrepen.
Het toestel is altijd met beschermhoes en screenprotector gebruikt en is in perfecte staat. Geen krassen of dergelijke gebruiksporen. Het toestel is nooit overclockt geweest, dus ook intern is alles volledig als nieuw.

* gebruiksvriendelijke TouchFLO-bediening
* Windows Mobile 6 Professional
* productiviteit onderweg met Microsoft Mobile Office
* wereldwijd bellen met tri-band GSM/GPRS/EDGE
* draadloos verbonden via WLAN en Bluetooth 2.0 + EDR
* royaal zicht door 2,8 inch TFT-scherm
* 2.0-megapixelcamera
* Windows Media Player
* microSD-geheugensleuf

Wordt geleverd met:
* 1 GB microSD-geheugenkaart
* Ultra Clear Screenprotector
* Gebruikershandleiding
* Li-ion accu
* Reislader
* Softcase
* Software CD
* Stereo handsfree-headset
* Stylus
* USB-kabel

Nieuwprijs was €470, toestel kost nu nog €385 tot €400.
Af te halen in Leuven.

Minimumprijs: €275
Meeneemprijs: €300

Staat ook op 2dehands.be, foto's te bekijken op: http://www.2dehands.be/htc-touch-in-nieuwstaat-36641812.html

=Slim=Shady=

Legacy Member
Je weet toevallig niet of er een mogelijkheid bestaat om dit toestel ook als gps te gebruiken?

tinbie

Legacy Member
=Slim=Shady= zei:
Je weet toevallig niet of er een mogelijkheid bestaat om dit toestel ook als gps te gebruiken?

ja die mogelijkheid bestaat, je zet er tomtom6 op (heb die nog liggen) en je koopt een bluetooth gps muis (waarde van circa. 60 Euro)


Gts.

NeFerMeTu

Legacy Member
tknomel zei:
Genoteerd, maar beneden de minimumprijs.

=Slim=Shady= zei:
Je weet toevallig niet of er een mogelijkheid bestaat om dit toestel ook als gps te gebruiken?
Zoals Wiffy al zei: gaat perfect. Enkel een gps-antenne en de software heb je nog nodig en je kan vertrekken. :)

cassie821 zei:
Wisselen met n95 ( wel is hij van de boot gevallen )
Sorry, enkel cash.

NeFerMeTu

Legacy Member
Ik heb nog een bod van €295 via mail ontvangen.
De koper doet wel wat moeilijk ivm ophalen, dus ik hou deze thread nog even open.

NeFerMeTu

Legacy Member
Ok, hoogste bod blijft €295.
Ik ga de verkoop proberen af te ronden, maar ik hou deze thread nog open voor het geval de koper zich terugtrekt.

NeFerMeTu

Legacy Member
=Slim=Shady= zei:
Is normaal geen probleem. Check pm

Ik weet niet of er iets misgelopen is of dat je nog niets gestuurd hebt, maar ik heb alleszins nog geen PM ontvangen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan