Archief - HTC Touch met 1GB Micro-SD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeFerMeTu

Legacy Member
Ik verkoop mijn HTC-Touch
Het gaat hier om een Windows Mobile PDA-gsm met 2MegaPixel camera en touchscreen.
Aangekocht in oktober 2007, dus zit nog volledig onder garantie, aankoopfactuur is inbegrepen.
Het toestel is altijd met beschermhoes en screenprotector gebruikt en is in perfecte staat. Geen krassen of dergelijke gebruiksporen. Het toestel is nooit overclockt geweest, dus ook intern is alles volledig als nieuw.

* gebruiksvriendelijke TouchFLO-bediening
* Windows Mobile 6 Professional
* productiviteit onderweg met Microsoft Mobile Office
* wereldwijd bellen met tri-band GSM/GPRS/EDGE
* draadloos verbonden via WLAN en Bluetooth 2.0 + EDR
* royaal zicht door 2,8 inch TFT-scherm
* 2.0-megapixelcamera
* Windows Media Player
* microSD-geheugensleuf

Wordt geleverd met:
* 1 GB microSD-geheugenkaart
* Ultra Clear Screenprotector
* Gebruikershandleiding
* Li-ion accu
* Reislader
* Softcase
* Software CD
* Stereo handsfree-headset
* Stylus
* USB-kabel

Nieuwprijs was €470, toestel kost nu nog €385 tot €400.
Af te halen in Leuven.

Minimumprijs: €275
Meeneemprijs: €300

Staat ook op 2dehands.be. Foto's kan ik in het weekend online zetten.

NeFerMeTu

Legacy Member
Reden van verkoop is omdat ik het niet echt nodig heb. Ik gebruik de meeste functies amper, dus het is wat zonde om daarvoor zo'n dure gsm te hebben. En ik kan momenteel wat extra geld gebruiken. :)

De originele verpakking is er natuurlijk bij, alles wat erin zat, zit er nog bij. De headset is zelfs nooit gebruikt geweest.
Verzending enkel op risico en kosten van de koper.

De site die je geeft levert trouwens enkel de Franse versie van WM6. Je kan de taal niet zelf wijzigen, dus dan moet je al gaan flashen met een Nederlandse of Engelse rom.

DreamWearl

Legacy Member
ik ben tweetalig, dus maakt in feite niets uit, verkies normaal zelf engels voor toestellen.
Nog even wachten op je foto's...

hellraiser

Legacy Member
ruilen voor een tomtom One XL Benelux/Europa van een paar maand oud, met faktuur?

NeFerMeTu

Legacy Member
Kan ik niets mee doen, dus nee. :)
Enkel verkoop, geen ruil.

Siskos

Legacy Member
bodje van 250€
Zou wel eerst willen weten, is het de nederlandse of engelse windows?
En hoelang gaat de batterij nog mee?

NeFerMeTu

Legacy Member
Het is de Nederlandse. Eventueel kan je hem flashen naar Engels, maar standaard gaat dat dus niet.
Batterij hangt af van het aantal programma's dat je laat openstaan. Bij normaal gebruik toch wel een week.

NeFerMeTu

Legacy Member
Bod van 260 op 2dehands.be.
Wat te laag, maar ik meld het even.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan