schellens
Legacy Member
Hierbij wil ik men HTC touch HD te koop stellen.
reden: Wil toch liever een iphone kopen.. Heb dat een paar keer in men handen gehad en het geniet toch men voorkeur..
Nu, wat heb ik in de aanbieding:
Htc touch HD met aankoopfactuur van phonehouse van 26/02/2010!!
Een MAAND oud dus..Nog 23 maanden garantie!!
Aan de telefoon zelf is niets aan.. Screenprotector op scherm, altijd in speciaal hoesje gezeten
Dus 2j pick up and return, doosje erbij, lader, USB, CD roms, 2 stylussen,...
Ik heb hem vorige maand nog 500euro betaald
Bieden starten vanaf 320..
Eventueel ook ruilen tegen recente Iphone...!
reden: Wil toch liever een iphone kopen.. Heb dat een paar keer in men handen gehad en het geniet toch men voorkeur..
Nu, wat heb ik in de aanbieding:
Htc touch HD met aankoopfactuur van phonehouse van 26/02/2010!!
Een MAAND oud dus..Nog 23 maanden garantie!!
Aan de telefoon zelf is niets aan.. Screenprotector op scherm, altijd in speciaal hoesje gezeten
Dus 2j pick up and return, doosje erbij, lader, USB, CD roms, 2 stylussen,...
Ik heb hem vorige maand nog 500euro betaald
Bieden starten vanaf 320..
Eventueel ook ruilen tegen recente Iphone...!