tinbie
Legacy Member
ik verkoop langs deze een htc touch green het is dus p3450
daar ik graag een ander model had gehad, mssn eens geen htc
het toestel is aangekocht in mediamarkt op 15/12/2007 dus nog 2 jaar garantie en je kan ook nog altijd daar een factuur op jouw naam gaan vragen.
Het toestel zelf verkeerd in perfecte nieuwstaat, foto's zijn dan ook niet nodig
ik had er graag een 250 euro voor gehad
als je dit wenst zet ik er ook nog eens tomtom6 West-Europa voor je op
Gts.
daar ik graag een ander model had gehad, mssn eens geen htc
het toestel is aangekocht in mediamarkt op 15/12/2007 dus nog 2 jaar garantie en je kan ook nog altijd daar een factuur op jouw naam gaan vragen.
Het toestel zelf verkeerd in perfecte nieuwstaat, foto's zijn dan ook niet nodig
ik had er graag een 250 euro voor gehad
als je dit wenst zet ik er ook nog eens tomtom6 West-Europa voor je op
Gts.
