ev1ltje
Legacy Member
Simpelweg omdat ik om het jaar eens verander van gsm moet m'n diamond de deur uit. M'n eerste smartphone en ik mag zeker zeggen dat ik er dik vet tevreden van ben.
Alles wat erbij zat, zit er nog bij logisch. Boekjes, originele doos, kabeltjes, noem maar op. Tevens met nog zo'n auto-zuignap toestand officieel van htc en een pouch (zakske) ook van htc. Originele factuur (18 juli 2008) zit erbij van smartphoneshop.be dinges (prijs was toen een 500 euro).
Ophalen / afhalen heeft de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.
Hit me
__________________
Alles wat erbij zat, zit er nog bij logisch. Boekjes, originele doos, kabeltjes, noem maar op. Tevens met nog zo'n auto-zuignap toestand officieel van htc en een pouch (zakske) ook van htc. Originele factuur (18 juli 2008) zit erbij van smartphoneshop.be dinges (prijs was toen een 500 euro).
Ophalen / afhalen heeft de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.
Hit me
__________________