da_flux
Legacy Member
Ik heb eens zin in een nieuwe gsm en daarmee mag hij weg.
M'n eerste echte smartphone en ik mag zeker zeggen dat ik er dik vet tevreden van ben.
Toestel is zoals in de titel staat in goede staat.
Alles wat erbij zat, zit er nog bij:
Boekjes, originele doos, lader, cd's, 2de stylus....
Op de GSM Staat ook TomTom met de kaarten van West - Europa.
Ik heb de GPS geregeld gebruikt en ik was daar toch content van!
Heb misschien ook intressen in ruil met Android toestel...
Min prijs: 150 Eur
Meeneem prijs: 180 Eur
FOTO'S
Staat ook nog op andere site's/fora's te koop.
Dus indien ik hier niet wil/kan verkopen , ben ik niet verplicht.
M'n eerste echte smartphone en ik mag zeker zeggen dat ik er dik vet tevreden van ben.
Toestel is zoals in de titel staat in goede staat.
Alles wat erbij zat, zit er nog bij:
Boekjes, originele doos, lader, cd's, 2de stylus....
Op de GSM Staat ook TomTom met de kaarten van West - Europa.
Ik heb de GPS geregeld gebruikt en ik was daar toch content van!
Heb misschien ook intressen in ruil met Android toestel...
Min prijs: 150 Eur
Meeneem prijs: 180 Eur
FOTO'S
Staat ook nog op andere site's/fora's te koop.
Dus indien ik hier niet wil/kan verkopen , ben ik niet verplicht.