WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Vandaag mijn HTC diamond terug ontvangen van herstelcenter
De wifi ging niet en nu is hem gemaakt ( heb er een factuurtje van ) . Er is nog meen ik garantie tot 20e week van 2010 maar ben er niet zeker van ( zeiden ze op telefoon in gebrekkig engels daarmee da mijn toestel GRATIS hersteld is ) Ik wil gerust de Serienummer doorgeven zodat men zelf kan nagaan via PM 
Staat : Goeie staat met jammer genoeg de gebruikelijke gebruikssporen ( lichte krasjes ) maar geen deuken OF barsten erin , alleen lichte krasjes ..
Accesoires : Doos heb ik niet meer maar wel de lader ( met usb kabel ) en de oortjes en de pennetje !
Liefst vanal zou ik ze willen ruilen voor een andere smartphone OF een goed bod ...
Foto's : ImageShack Gallery
Vandaag mijn HTC diamond terug ontvangen van herstelcenter
De wifi ging niet en nu is hem gemaakt ( heb er een factuurtje van ) . Er is nog meen ik garantie tot 20e week van 2010 maar ben er niet zeker van ( zeiden ze op telefoon in gebrekkig engels daarmee da mijn toestel GRATIS hersteld is ) Ik wil gerust de Serienummer doorgeven zodat men zelf kan nagaan via PM 
Staat : Goeie staat met jammer genoeg de gebruikelijke gebruikssporen ( lichte krasjes ) maar geen deuken OF barsten erin , alleen lichte krasjes ..
Accesoires : Doos heb ik niet meer maar wel de lader ( met usb kabel ) en de oortjes en de pennetje !
Liefst vanal zou ik ze willen ruilen voor een andere smartphone OF een goed bod ...
Foto's : ImageShack Gallery
