187(V)URD@
Legacy Member
HTC Touch 3G Brown NL niet meer nodig wegens gsm van het werk.
Zit factuur bij en alle benodigdheden.
Er zijn geen gebruiksporen op het scherm omdat er nog altijd een plastiekje over heen zit.
Voor de rest zit zijn er dagelijkse gebruiksporen, dus gewone sleet van behuizing. (helemaal niet erg en niet opvallend).
De gsm is van januari dit jaar en mag weg voor minimum 150€ zonder verzendkosten.
Ik geef ook de voorkeur aan ophaling. (Dit kan regio Kontich,Dessel,Oostham)
Zit factuur bij en alle benodigdheden.
Er zijn geen gebruiksporen op het scherm omdat er nog altijd een plastiekje over heen zit.
Voor de rest zit zijn er dagelijkse gebruiksporen, dus gewone sleet van behuizing. (helemaal niet erg en niet opvallend).
De gsm is van januari dit jaar en mag weg voor minimum 150€ zonder verzendkosten.
Ik geef ook de voorkeur aan ophaling. (Dit kan regio Kontich,Dessel,Oostham)
