Powerbookg4
Legacy Member
Beste,
wegens het verkrijgen van gsm van het werk verkoop ik mijn HTC S740 Qwerty NL.
- Gsm is in goede staat;
- Alles in orignele doos;
- Aankoop: vandenborre met factuur en meer dan 1 jaar garantie;
- 8 gb geheugenkaartje;
- Sygic mobile op het geheugenkaartje geïnstalleerd (orgineel softwarekaartje niet meer voor handen maar staat wel bij op aankoopfactuur, was een actie);
- Troef: compacte smartphone die alles kan. Ideaal voor wie een touchscreen niet zo kan bekoren!
Info: HTC S740 QWERTY - PDAshop.be
Prijs = 225 euro
wegens het verkrijgen van gsm van het werk verkoop ik mijn HTC S740 Qwerty NL.
- Gsm is in goede staat;
- Alles in orignele doos;
- Aankoop: vandenborre met factuur en meer dan 1 jaar garantie;
- 8 gb geheugenkaartje;
- Sygic mobile op het geheugenkaartje geïnstalleerd (orgineel softwarekaartje niet meer voor handen maar staat wel bij op aankoopfactuur, was een actie);
- Troef: compacte smartphone die alles kan. Ideaal voor wie een touchscreen niet zo kan bekoren!
Info: HTC S740 QWERTY - PDAshop.be
Prijs = 225 euro