Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Een week geleden heb ik dit toestel aangekocht, maar nu blijkt dat m'n oogjes weer groter waren dan m'n verstand
Veel te veel functies die ik eigenlijk totaal niet nodig heb, en daarom zou ik liever een simpelere GSM kopen.
Aankoopprijs was 445 euro. Dit toestel is nog geen week in gebruik, 2 jaar garantie, niets van krassen/schade, in perfecte conditie met andere woorden.
Al het verpakkingsmateriaal/handleidingen/software/kabels zitten er uiteraard ook nog bij.
Verzending is mogelijk, maar op kosten en risico's van de koper.
Meeneemprijs: 400 euro
Startbod: bieden maar, ik beslis dan wel als de prijs mij aanstaat of niet
klik, voor meer info.
Een week geleden heb ik dit toestel aangekocht, maar nu blijkt dat m'n oogjes weer groter waren dan m'n verstand
Veel te veel functies die ik eigenlijk totaal niet nodig heb, en daarom zou ik liever een simpelere GSM kopen.Aankoopprijs was 445 euro. Dit toestel is nog geen week in gebruik, 2 jaar garantie, niets van krassen/schade, in perfecte conditie met andere woorden.
Al het verpakkingsmateriaal/handleidingen/software/kabels zitten er uiteraard ook nog bij.
Verzending is mogelijk, maar op kosten en risico's van de koper.
Meeneemprijs: 400 euro
Startbod: bieden maar, ik beslis dan wel als de prijs mij aanstaat of niet

klik, voor meer info.