eerste eigenaar is het ja
hij is van 29/05/2008 ( kassaticket aanwezig )
Alles zit er nog bij!
er zijn geen krassen ofzo op het scherm, nauwelijks gebruikssporen. ( heb hem eigelijk maar een 2 maanden in gebruik gehad , dan heb ik er ene gekregen van mijn werk )
geef je mail adres en dan kan ik wel een foto bezorgen