tinbie
Legacy Member
ik had graag een andere gsm gekocht
en daarom mag deze hier weg.
Het is de htc p4350 ofwel de Gerald
in Augustus in de fnac gekocht voor ongeveer 500 euro
zit ofcuz een screen protector, op het batterijdeksel achteraan is er kleine schade van een sleutel, thats it ! anders perfecte staat.
EDiT: nieuwe meeneemprijs : 250 euro
staat ook te koop in vriendenkring en binnenkort op kapaza : http://www.kapaza.be/detail/8114008/
Gts.
en daarom mag deze hier weg.
Het is de htc p4350 ofwel de Gerald
in Augustus in de fnac gekocht voor ongeveer 500 euro
zit ofcuz een screen protector, op het batterijdeksel achteraan is er kleine schade van een sleutel, thats it ! anders perfecte staat.
EDiT: nieuwe meeneemprijs : 250 euro
staat ook te koop in vriendenkring en binnenkort op kapaza : http://www.kapaza.be/detail/8114008/
Gts.