h0ppertje
Legacy Member
Wegens het cadeau krijgen van een nieuwe smartphone, ligt deze hier te liggen.
Is aangekocht op 10/2008, dus heeft nog wat maanden garantie. HEB DE FACTUUR NOG, aangekocht op smartphoneshop.be
Enige minpunt: heeft redelijk wat gebruikssporen (kleine spikkeltjes verf weg door in men broekzak te zitten en 1 plek waar de verf weg is door het verwijderen van uitgelopen inkt). Voor de rest heeft er altijd een screenprotector op het scherm gezeten, dus daar is er NIETS maar dan ook NIETS aan!
Dus voor mensen die eens een smartphone willen proberen, dit is je kans , heeft in de tijd 375EUR gekost, bieden maar zou ik zeggen! Gelieven excl te bieden.
Is aangekocht op 10/2008, dus heeft nog wat maanden garantie. HEB DE FACTUUR NOG, aangekocht op smartphoneshop.be
Enige minpunt: heeft redelijk wat gebruikssporen (kleine spikkeltjes verf weg door in men broekzak te zitten en 1 plek waar de verf weg is door het verwijderen van uitgelopen inkt). Voor de rest heeft er altijd een screenprotector op het scherm gezeten, dus daar is er NIETS maar dan ook NIETS aan!
Dus voor mensen die eens een smartphone willen proberen, dit is je kans , heeft in de tijd 375EUR gekost, bieden maar zou ik zeggen! Gelieven excl te bieden.
