Archief - HTC Magic White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Te koop:
HTC Magic Wit
32A (dus meer ram)
In 'perfecte' staat. Geen enkel krasje te vinden.
Alle accessoires meegeleverd en nog garantie tot december 2012 (in alle BGC winkels).

Prijs:
Meeneem: 205
Minimum: 200

*Er wordt niet vergeleken met buitenlandse sites! Hij is bij Proximus aangekocht!

Ruilen mag eventueel ook, maar enkel met een HTC Hero of Legend (natuurlijk met de nodige opleg van mij).

Reden:
Ik zou graag een iets sterker camera'tje hebben en zou is uitkijken voor een HTC Hero.
Maar voor de rest is er eigenlijk geen verschil dacht ik.

Afhandeling:
Af te halen te Harelbeke of af te spreken te Mechelen.
Of verzenden via TaxiPost secur (€6,7)
Of Kiala (€ 3???)
Of gebracht in de omtrek van Harelbeke (straal 10km).

Ik verkoop enkel indien ik effectief een HTC Hero kan bemachtigen.
Maar normaal gezien komt dit in orde.
Dus ik heb het recht om de verkoop te annuleren (ook indien er een bod is gebeurd) indien ik geen HTC Hero bemachtig

WTFMAN

Legacy Member
Wat zou ge opleggen voor een HTC Hero white van ongeveer 3weken oud ...

mythe

Legacy Member
In deftige staat?
Goh ja, niet verschrikkelijk veel, aangezien het toestel niet zoveel scheelt.

Wat wens je? Want heb er zo'n goed idee niet van.

WTFMAN

Legacy Member
Doe een voorstel ... Hardwarematig verschilt het wel ... De camera van de Hero is eigenlijk niet echt veel beter maar qua snelheid enzo , vind ik het toch merkbaar + 3.5mm plugje wat ook een pluspunt is :)

+ binnekort 2.1 officieel op de hero ... op de magic niet , ook een dik verschil e

Ik zou willen downgraden omdat mss wel een Magic zou volstaan voor mijn behoefte ...

mythe

Legacy Member
hardwarematig heb ik gelezen dat er nauwelijks verschil is.
Heb er geen idee van. Want wens je?

mythe

Legacy Member
De mijnen is ook zo goed als nieuw, zonder nieuwe hardcover ;).
En ik zie hier de meeste Hero's buiten gaan voor 225-230 euro.

De Magics voor 185-190 euro als ze wat goed zijn. Want de beschadigde vliegen idd buiten aan 170 euro.

Dus een bodje van 30-40 euro opleg?

Anders laat ik wel gewoon bieden ;).

Enfin, staat ook op Kapaza, 2de hands, zoekertjesweb, koopjesnet en hebbes. Was dat nog vergeten melden!

WTFMAN

Legacy Member
Mja dan haak ik af :p na lezen van een aantal reviews , toch liever de hero houden want die 2.1 update zal veel verschil maken en de Magic krijgt hoogstwaarschijnlijk die update nooit ...

Edit : Mijn magic was niet beschadigd ... Batterijklep had krasjes MAAR ik gaf er een NIEUWE Originele erbij dus was hem in nieuwstaat ...

Maar de magic is sowieso een aanrader voor die prijs , ken nix beters voor da prijs

Soulll

Legacy Member
mythe zei:
De mijnen is ook zo goed als nieuw, zonder nieuwe hardcover ;).
En ik zie hier de meeste Hero's buiten gaan voor 225-230 euro.

De Magics voor 185-190 euro als ze wat goed zijn. Want de beschadigde vliegen idd buiten aan 170 euro.

Dus een bodje van 30-40 euro opleg?

Anders laat ik wel gewoon bieden ;).

Enfin, staat ook op Kapaza, 2de hands, zoekertjesweb, koopjesnet en hebbes. Was dat nog vergeten melden!

Die was niet beschadigd & er was zelfs een nieuwe cover bij !!!:p

da_flux

Legacy Member
Die 2.1 update voor magic moest die er via de gewone weg niet komen , kan je je toestel nog altijd rooten .
Er zijn wel genoeg roms voor te vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan