Archief - Htc Magic White ( 1week oud )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Wil weer een andere gsm dus mag deze weg indien een goed bod :) Is nu ongeveer een week in gebruik en is dus in zeer goeie staat ( nieuwstaat ) omdat het altijd in zijn bijgeleverde tasje zat.

Factuur is erbij en er is dus nog ruim garantie op (factuur is van 21oktober ) !

Wordt geleverd met:

2gb kaartje
Toestel ( vodafone branded MAAR werkt op alle netwerken ! )
Lader
Usb Kabel

Reden : wil een palm pre kopen :)


Min. prijs : 250euro
Meeneemprijs : 275euro

WTFMAN

Legacy Member
Alleen voor een Palm pre of een iPhone of een Nokia N900 ...

Voor de rest niets ( wrs wil je ruilen voor de uwe N86 maar daar heb ik sowieso geen interesse in )

magatsu

Legacy Member
ja nee en een iphone wilk niet ruilen :d maar ik dacht aan een wii ofzo? :d

CFK

Legacy Member
ik ben wel geinteresseerd eigenlijk....

ik neem aan dat hij ideaal is voor mensen die Google gebruiken? (mijn Thunderbird is gekoppeld aan google mail, adresboek en calender)

Wat vindt gij er van ('k merk dat ge heel veel gsm's uitprobeert)?

Ik zou hem kopen, niet ruilen.

/edit/
wel grappig, ik ging net een pm sturen om te vragen of je hem niet verkocht, je liet dit eens vallen in een vorig topic

WTFMAN

Legacy Member
Ik gebruik ook altijd gmail email EN calender , sync perfect , mag er zeker niet over klagen ;)

Adresboek werd ook gesync maar dat gebruik ik zelden ...

Ik vind dit een zeer goeie gsm want tis al de 2e of 3e keer dat ik hem heb :p maar zoals je ziet ik wissel zeer regelmatig , wie weet hebk over 2maand weer een magic :) Ben nieuwsgierig naar de palm pre omdat het een nieuwe OS is en wil uitproberen ;)

CFK

Legacy Member
btw

hoe zit het met WiFi verbinding, ik zou alleen dit gebruiken voorlopig, internet gebruik ik niet veel, alleen in noodgevallen en dan doe ik dat wel met mijn prepaid, zoveel kost het ook niet om eens rap iets op te zoeken

Kan je bv instellen dat hij alleen en altijd verbinding maakt met uw WiFi thuis en nooit 'gegevensverbinding'
+ dat hij bv elke keer als je thuis bent synct en anders nooit probeert
Heb dit enkele keren tegengekomen met mijn HTC S730 en dan kost dat wel redelijk wat geld

(vind hier nergens info over in reviews of filmpjes)

WTFMAN

Legacy Member
ik heb mobile vikings en raad ik u ook aan want tis echt superhandig , zo word u agenda en emails regelmatig ververst :p

En ja je kan dat normaal instellen maar zelf niet geprobeerd , heb da wel toen op de s710 en de s730 ook gedaan

maarja mss is dit handig voor je : How do I enable data via Wifi only? - Android and G1 Forums, Mods, Hacks, News, Downloads, Skins, Themes, and more! | ModMyGphone

Gwn de APN instellingen verwijderen , wat zeer simpel is en dan maakt hij normaal nooit verbinding via Data ;)

WTFMAN

Legacy Member
Kkan een nieuwe palm pre kopen aan een stuk lager dan uw minimumprijs en factuur en dus 2j garantie... Hoeveel opleg had u dan gewild?

Edit : hij wilt 120euro opleg :p Iets te veel


STAAT OOK IN VRIENDENKRING TE KOOOP !!!!

EclipseDriver

Legacy Member
Zijn hier ook gewoon applicaties voor te downloaden zoals op een iphone zodat deze gewoon in de menu komen te staan?
Als het toestel zich in de staat bevind zoals vermeld, 220€ afgehaald (zo snel als u dat wenst ;) ), ben trouwens ook van Genk ;)

CFK

Legacy Member
na even denken bied ik bij deze de meeneemprijs, vanaf hier gaat alles via PM neem ik aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan