Splackavellie85
Legacy Member
In navolging van de Hero van mijn huisgenote, doe ik mijn HTC Hero ook in de verkoop. Toestel is compleet, volledig krasvrij (voor én achter!) en met aankoopbon, dus nog garantie. Aankoopdatum: 21-09-2009. Aankoopprijs: 473,62
Ik denk dat iedereen het toestel wel kent. Het is de enige smartphone die zich echt kan meten met de iPhone. Hier nog in het kort wat specificaties:
- 3,2" capacitive touchscreen (enige Android-toestel in de Benelux met multitouch!)
- HTC Sense UI
- Beste mobiele browser (beter dan Safari) met flash-ondersteuning
- Ingebouwde GPS/WIFI/3G
- 5MP camera met autofocus
- Betere batterij dan de iPhone
Andere specificaties zijn overal te vinden. Het is een prachtig toestel, dat ik naast mijn iPhone als tweede toestel had (heb zowel een Nederlandse als een Belgische simkaart), maar de drang om een iPhone 3GS te kopen wordt mij toch te groot, dus ik ga toch dat toestel kopen.
Zoals gezegd: het toestel is als nieuw: scherm krasvrij, achterkant krasvrij, géén krassen/deukjes op de zijkanten. Zelfs geen vliegkrasjes die bij gewoon gebruik niet te zien zijn. De Hero is uiteraard simlockvrij.
Toestel is compleet in doos, met:
- lader
- USB-kabel
- 2GB microSD
- handleidingen
- headset (zit nog ongebruikt in gesealde verpakking!)
- toestel zelf
- aankoopbon
De HTC van mijn huisgenote heeft nog 285 euro opgeleverd. Dat toestel was al in uitmuntende staat, en mijn toestel is in nóg betere staat. Ik zou dus ook graag een bedrag daarrond willen krijgen.
Minimumprijs: 260 euro
Meeneemprijs: 290 euro
Ik denk dat iedereen het toestel wel kent. Het is de enige smartphone die zich echt kan meten met de iPhone. Hier nog in het kort wat specificaties:
- 3,2" capacitive touchscreen (enige Android-toestel in de Benelux met multitouch!)
- HTC Sense UI
- Beste mobiele browser (beter dan Safari) met flash-ondersteuning
- Ingebouwde GPS/WIFI/3G
- 5MP camera met autofocus
- Betere batterij dan de iPhone
Andere specificaties zijn overal te vinden. Het is een prachtig toestel, dat ik naast mijn iPhone als tweede toestel had (heb zowel een Nederlandse als een Belgische simkaart), maar de drang om een iPhone 3GS te kopen wordt mij toch te groot, dus ik ga toch dat toestel kopen.
Zoals gezegd: het toestel is als nieuw: scherm krasvrij, achterkant krasvrij, géén krassen/deukjes op de zijkanten. Zelfs geen vliegkrasjes die bij gewoon gebruik niet te zien zijn. De Hero is uiteraard simlockvrij.
Toestel is compleet in doos, met:
- lader
- USB-kabel
- 2GB microSD
- handleidingen
- headset (zit nog ongebruikt in gesealde verpakking!)
- toestel zelf
- aankoopbon
De HTC van mijn huisgenote heeft nog 285 euro opgeleverd. Dat toestel was al in uitmuntende staat, en mijn toestel is in nóg betere staat. Ik zou dus ook graag een bedrag daarrond willen krijgen.
Minimumprijs: 260 euro
Meeneemprijs: 290 euro
Hoeveel opleg?