Archief - HTC Hero Urban Brown nieuwstaat!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
In navolging van de Hero van mijn huisgenote, doe ik mijn HTC Hero ook in de verkoop. Toestel is compleet, volledig krasvrij (voor én achter!) en met aankoopbon, dus nog garantie. Aankoopdatum: 21-09-2009. Aankoopprijs: 473,62

Ik denk dat iedereen het toestel wel kent. Het is de enige smartphone die zich echt kan meten met de iPhone. Hier nog in het kort wat specificaties:

- 3,2" capacitive touchscreen (enige Android-toestel in de Benelux met multitouch!)
- HTC Sense UI
- Beste mobiele browser (beter dan Safari) met flash-ondersteuning
- Ingebouwde GPS/WIFI/3G
- 5MP camera met autofocus
- Betere batterij dan de iPhone

Andere specificaties zijn overal te vinden. Het is een prachtig toestel, dat ik naast mijn iPhone als tweede toestel had (heb zowel een Nederlandse als een Belgische simkaart), maar de drang om een iPhone 3GS te kopen wordt mij toch te groot, dus ik ga toch dat toestel kopen.

Zoals gezegd: het toestel is als nieuw: scherm krasvrij, achterkant krasvrij, géén krassen/deukjes op de zijkanten. Zelfs geen vliegkrasjes die bij gewoon gebruik niet te zien zijn. De Hero is uiteraard simlockvrij.

Toestel is compleet in doos, met:

- lader
- USB-kabel
- 2GB microSD
- handleidingen
- headset (zit nog ongebruikt in gesealde verpakking!)
- toestel zelf
- aankoopbon

De HTC van mijn huisgenote heeft nog 285 euro opgeleverd. Dat toestel was al in uitmuntende staat, en mijn toestel is in nóg betere staat. Ik zou dus ook graag een bedrag daarrond willen krijgen.

Minimumprijs: 260 euro
Meeneemprijs: 290 euro

Splackavellie85

Legacy Member
hey69 zei:
htc magic met 100euro opleg
Hmm, ik heb liever geld alleen geld, aangezien ik toch het liefst de 3GS heb. Welke kleur/staat/eventuele extra's?

hey69

Legacy Member
is een WITTE. zo goed als perfecte winkelstaat. komt met 8gb kaartje en lader. geen doos of factuur (hebk via kennis uit nederland gekocht)

Splackavellie85

Legacy Member
hey69 zei:
is een WITTE. zo goed als perfecte winkelstaat. komt met 8gb kaartje en lader. geen doos of factuur (hebk via kennis uit nederland gekocht)
Geen doos + geen factuur.. geen interesse dan.

Splackavellie85

Legacy Member
Up1!

De Hero staat ook te koop op kapaza, waar ik een bod van 260 euro heb gekregen. Deze persoon wil hem donderdag op komen halen, dus ik laat dit topic tot woensdagavond open.

Meeneemprijs verlaagd naar 285 euro!

Splackavellie85

Legacy Member
Freeeke zei:
ruilen tegen htc touch hd ?
Nee, bedankt. Die heb ik al gehad, en ik vond het een verschrikkelijk mooi, maar heel gebruiksonvriendelijk toestel.

Splackavellie85

Legacy Member
Up2!

Niemand die 260 wil bieden voor een Hero in nieuwstaat?

higherdemon

Legacy Member
Heb wel interesse maar jammer dat je zover woont. Van Kortrijk hier en zie toch liever zo'n toestel eens vooraleer je 250 euro uitgeeft.
Heeft dit toestel standaard gps navigatie aan boord?
Misschien moeten we zaterdag eens naar antwerpen gaan winkelen :p

Splackavellie85

Legacy Member
Meeneemprijs geboden via telefoon. Diegene wil hem vanavond ophalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan