Archief - HTC Hero brown 4 dagen oud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Young1

Legacy Member
hey,

hierbij verkoop ik mijn HTC Hero Urban Brown omdat deze gsm te geavanceerd is voor mij. gsm kan veel meer dan wat ik het maar voor gebruik. de gsm is aangekocht in fnack en is dus een Belgische versie. helaas ben ik wel mijn factuur al verloren (of vriendin heeft het als vuilnis gezien en weggesmeten..) maar in de doos zit wel een boekje voor garantie van HTC zelf uit dus volgens mij kan dit geen probleem zijn.

de gsm heeft nog geen enkel krasje en is dus in Nieuwstaat!

bijgeleverd bij de gsm zit: USB kabel, herlaadkabel, oortjes, 2gig SD kaartje
Voor info over de gsm : High Tech Computer - Producten - HTC Hero - Overzicht
het is een Andriod toestel dus je hebt er veel vrijheid mee en er is ook een "market" om apps te downloaden echt +1000 apps en deze zijn zo goed als allemaal gratis! momenteel gebruik ik enkel msn van de market

gsm is aangekocht voor 429€ en de prijs op online shops zoals PDAshop.be - PDA-specialist - alle PDA's, alle accessoires is ook nog altijd 399€

dus ik stel voor om vanaf 320 te bieden en 360 is meeneem!
ik geef de voorkeur aan verkopen maar een interessante ruil is ook mogelijk.
is ook aangeboden in vriendenkring

liefst ook komen ophalen sinds het niet om 10 euro gaat.. maar als de koper wilt dan verzend ik hem wel maar op kosten van de koper en ook op zijn verantwoordelijkheid.

als er vragen zijn stel ze maar gerust.

EnnY

Legacy Member
Ik heb zeer sterke interesse. Zie je het zitten hem op te sturen naar Alken, Limburg?

Young1

Legacy Member
@Reinzwijn: ik had nog in gedachten om te willen ruilen voor een N97 maar toen ik op youtube filmpjes ervan zag gaat het interneten er te traag mee en is het menu echt niet mooi gedaan..

@EnnY: voor mij is opsturen geen probleem maar het is op jouw risico + bod van 340 is genoteerd.

@cassie821: sorry niet echt het soort toestel dat ik zou willen..

ik denk af te sluiten na 1 week dus volgende zondag 6/12/09
heb ondertussen ook 2 mensen in vriendenkring die interesse hebben maar ze denken er nog over.

EnnY

Legacy Member
Ik heb hem goedkoper gevonden. U mag mijn bod schrappen en uw vrienden de kans laten. Excuses als dit ongepast blijkt.

Young1

Legacy Member
ondertussen van gedacht veranderd en gsm blijven gebruiken sinds toch niemand interesse had in het toestel..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan