Young1
Legacy Member
hey,
hierbij verkoop ik mijn HTC Hero Urban Brown omdat deze gsm te geavanceerd is voor mij. gsm kan veel meer dan wat ik het maar voor gebruik. de gsm is aangekocht in fnack en is dus een Belgische versie. helaas ben ik wel mijn factuur al verloren (of vriendin heeft het als vuilnis gezien en weggesmeten..) maar in de doos zit wel een boekje voor garantie van HTC zelf uit dus volgens mij kan dit geen probleem zijn.
de gsm heeft nog geen enkel krasje en is dus in Nieuwstaat!
bijgeleverd bij de gsm zit: USB kabel, herlaadkabel, oortjes, 2gig SD kaartje
Voor info over de gsm : High Tech Computer - Producten - HTC Hero - Overzicht
het is een Andriod toestel dus je hebt er veel vrijheid mee en er is ook een "market" om apps te downloaden echt +1000 apps en deze zijn zo goed als allemaal gratis! momenteel gebruik ik enkel msn van de market
gsm is aangekocht voor 429€ en de prijs op online shops zoals PDAshop.be - PDA-specialist - alle PDA's, alle accessoires is ook nog altijd 399€
dus ik stel voor om vanaf 320 te bieden en 360 is meeneem!
ik geef de voorkeur aan verkopen maar een interessante ruil is ook mogelijk.
is ook aangeboden in vriendenkring
liefst ook komen ophalen sinds het niet om 10 euro gaat.. maar als de koper wilt dan verzend ik hem wel maar op kosten van de koper en ook op zijn verantwoordelijkheid.
als er vragen zijn stel ze maar gerust.
hierbij verkoop ik mijn HTC Hero Urban Brown omdat deze gsm te geavanceerd is voor mij. gsm kan veel meer dan wat ik het maar voor gebruik. de gsm is aangekocht in fnack en is dus een Belgische versie. helaas ben ik wel mijn factuur al verloren (of vriendin heeft het als vuilnis gezien en weggesmeten..) maar in de doos zit wel een boekje voor garantie van HTC zelf uit dus volgens mij kan dit geen probleem zijn.
de gsm heeft nog geen enkel krasje en is dus in Nieuwstaat!
bijgeleverd bij de gsm zit: USB kabel, herlaadkabel, oortjes, 2gig SD kaartje
Voor info over de gsm : High Tech Computer - Producten - HTC Hero - Overzicht
het is een Andriod toestel dus je hebt er veel vrijheid mee en er is ook een "market" om apps te downloaden echt +1000 apps en deze zijn zo goed als allemaal gratis! momenteel gebruik ik enkel msn van de market
gsm is aangekocht voor 429€ en de prijs op online shops zoals PDAshop.be - PDA-specialist - alle PDA's, alle accessoires is ook nog altijd 399€
dus ik stel voor om vanaf 320 te bieden en 360 is meeneem!
ik geef de voorkeur aan verkopen maar een interessante ruil is ook mogelijk.
is ook aangeboden in vriendenkring
liefst ook komen ophalen sinds het niet om 10 euro gaat.. maar als de koper wilt dan verzend ik hem wel maar op kosten van de koper en ook op zijn verantwoordelijkheid.
als er vragen zijn stel ze maar gerust.

