Archief - HTC Hero ( +1maand oud , Factuur MM ) White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

heb hier een HTC Hero te koop , perfecte staat !
Aangekocht 26 september 2009 in MM Hasselt. Factuur aanwezig uiteraard...
Foto's onnodig , is in PERFECTE STAAT zonder krasjes ed. :)
Reden : Ik heb een nieuwe Magic besteld , een ervan moet buiten :p Als deze niet verkocht geraakt dan probeer ik de magic te verkopen :)

Accesoires : 2gb kaartje + Lader + usb Kabel + oortjes + Originele doos + boekjes


Minimum prijs : 300euro excl. !! G E E N(!) R U I L

WTFMAN

Legacy Member
nee overgekocht van iemand die da cadeau had gekregen ( was splinternieuw in doos , dus eigenlijk eerste eigenaar... )
Factuur staat nie op mijn naam maar da boeit niet ... Ge kan toch via HTC zelf de garantie regelen ;)

Hij is ongeveer 4-5dagen gebruikt geweest ...


Als deze niet verkocht geraakt dan zet ik de magic te koop ( splinternieuw met factuur + 2j garantie ) aan de prijs van minimum 280euro excl. !!

WTFMAN

Legacy Member
magatsu zei:
@WTFMAN, ze bieden omdat ze weten dat ze hier dan afgaan :d en man weeral een nieuwe :'). en ff ontopic. Ik denk dat je minder gaat mogen vragen. nieuw staat ie bij vandenborre en pdashop.be aan 399€...

Mijn min staat aan 325euro ... Is nog een mooie 75euro uitgespaard e ;)

Maar soit , nieuwe minimum : 300euro => Das toch al wat mooier e :lol:


@ Allemaal , staat prijs u niet aan? Niet zagen en zoek verder :p Is in nieuwstaat met alles erbij en nog +- 23maanden garantie ... 100euro minder is imo al mooi ;)

kibo

Legacy Member
@ WTFMAN

Idd bieden via pm gebeurd regelmatig laatste tijd,
en hiervoor wordt streng opgetreden.
Je mag gerust de namen doorgeven die via pm een bod hebben uitgebracht.

_mocking][bird_

Legacy Member
Is dit de BE of NL versie?
Zit er een screenprotector op het scherm?

Alvast sterke interesse hier...

WTFMAN

Legacy Member
Tis een BE versie ? Want tis aangekocht in Mediamarkt en zit 2gb kaartje bij ...

Screenprotector is er niet op MAAR ik heb er besteld :p Zullen volgende week wel aankomen en kunnen nadien nog opgestuurd worden ;)

WTFMAN

Legacy Member
ok ik laat hem openstaan tot morgen 15u , als niemand meer biedt , is hem voor u !

Meeneemprijs = 310euro excl.

GaMe®

Legacy Member
Spijtig da ge de faggot witte kleur gekocht hebt, anders kwam ik hem u kopen in Genk :p

WTFMAN

Legacy Member
Ik vind hem wel mooi in wit , da bruin is ook wel mooi. Het kon erger als hem bv lichtroze was :D Maarja das allemaal persoonlijk ... Ge kan altijd wel een andere cover kopen maarja zou onnodig zijn e

Baileys

Legacy Member
ja, als het zo een lichtbruine was had ik ook veel interesse :( (free up:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan