WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
heb hier een HTC Hero te koop , perfecte staat !
Aangekocht 26 september 2009 in MM Hasselt. Factuur aanwezig uiteraard...
Foto's onnodig , is in PERFECTE STAAT zonder krasjes ed.
Reden : Ik heb een nieuwe Magic besteld , een ervan moet buiten
Als deze niet verkocht geraakt dan probeer ik de magic te verkopen 
Accesoires : 2gb kaartje + Lader + usb Kabel + oortjes + Originele doos + boekjes
Minimum prijs : 300euro excl. !! G E E N(!) R U I L
heb hier een HTC Hero te koop , perfecte staat !
Aangekocht 26 september 2009 in MM Hasselt. Factuur aanwezig uiteraard...
Foto's onnodig , is in PERFECTE STAAT zonder krasjes ed.

Reden : Ik heb een nieuwe Magic besteld , een ervan moet buiten
Als deze niet verkocht geraakt dan probeer ik de magic te verkopen 
Accesoires : 2gb kaartje + Lader + usb Kabel + oortjes + Originele doos + boekjes
Minimum prijs : 300euro excl. !! G E E N(!) R U I L


Maarja das allemaal persoonlijk ... Ge kan altijd wel een andere cover kopen maarja zou onnodig zijn e
(free up