GosU
Legacy Member
hallo,
k'heb hier nog een als nieuwe htc hd2
belgische versie. met geen krasje op.
foto's kan ik zenden bij verdere afspraken,
maar heb momenteel geen beschikking tot fototoestel.
alles is erbij in de doos.
-lader
-usb kabel
-boekjes
en dan zit er ook nog een geheugenkaart van 16gb van kingston in.
dit totaalpakketje dus htc hd2, 16gb kaartje.
zou ik willen ruilen liefst voor
-nokia n900 (azerty toetsenbord)
-motorola milestone
-nexus one
-htc legend(hierbij hou ik m'n geheugenkaart)
-htc desire
voorstellen welkom.
maar op belachelijke biedingen wordt niet gereageer
k'heb hier nog een als nieuwe htc hd2
belgische versie. met geen krasje op.
foto's kan ik zenden bij verdere afspraken,
maar heb momenteel geen beschikking tot fototoestel.
alles is erbij in de doos.
-lader
-usb kabel
-boekjes
en dan zit er ook nog een geheugenkaart van 16gb van kingston in.
dit totaalpakketje dus htc hd2, 16gb kaartje.
zou ik willen ruilen liefst voor
-nokia n900 (azerty toetsenbord)
-motorola milestone
-nexus one
-htc legend(hierbij hou ik m'n geheugenkaart)
-htc desire
voorstellen welkom.
maar op belachelijke biedingen wordt niet gereageer


.