junkyjump
Legacy Member
Bij deze een HD2 van een vriend te koop.
Hij heeft deze anderhalve maand in zijn bezit nu
Ziet er gewoon nieuw uit, geen enkele kras!!!
Is dan ook altijd in een lederen zakje gedragen, dat je er natuurlijk ook bijkrijgt!!
De HD2:
Super 4,3" scherm met enorm mooi beeldkwaliteit (Dat van mn iPhone is er echt niets naast!!)
5megapixel camera met dual LED flits - Met klik op het scherm kies je zelf waar er op gefocust moet worden!
WinMO 6.5
HTC Sense ( Zeer mooie interface)
..
..
And last but not least, een 1GHz processor, waardoor dit toestel door alle menu's en toepassingen vliegt!!
Garantie loopt via HTC met IMEI
Is de NL versie, dus zoals ze hier in België verkocht worden
Min 390
Meeneem 410
EDIT: wask vergeten te melden..te koop in vriendenkring en kapaza
Hij heeft deze anderhalve maand in zijn bezit nu
Ziet er gewoon nieuw uit, geen enkele kras!!!
Is dan ook altijd in een lederen zakje gedragen, dat je er natuurlijk ook bijkrijgt!!
De HD2:
Super 4,3" scherm met enorm mooi beeldkwaliteit (Dat van mn iPhone is er echt niets naast!!)
5megapixel camera met dual LED flits - Met klik op het scherm kies je zelf waar er op gefocust moet worden!
WinMO 6.5
HTC Sense ( Zeer mooie interface)
..
..
And last but not least, een 1GHz processor, waardoor dit toestel door alle menu's en toepassingen vliegt!!
Garantie loopt via HTC met IMEI
Is de NL versie, dus zoals ze hier in België verkocht worden
Min 390
Meeneem 410
EDIT: wask vergeten te melden..te koop in vriendenkring en kapaza