Archief - HTC HD 2 GSM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
HTC HD 2 GSM

gsm is in nieuwstaat.
heel mooi scherm ,perfecte staat!

wifi , 3G,gps enzovoorts

copy paste van pdashop.be

HTC HD2 features:

* Windows Mobile 6.5
* HTC Sense UI
* 1 GHz processor
* 4,3 inch touchscreen
* 5-megapixelcamera
* Wifi en HSDPA-internet
* GPS en digitaal kompas
* 3,5 mm audiojack


bieden vanaf 310 euro, meeneem 379
Is compleet in doos met accesoires
(was verkocht op ebay voor 380 maar die pipo moetm nie meer hebben ,staat ook op kapaz en 2dehands....)

off topic word gereport!

hey69

Legacy Member
genoteerd

op kapaza staat ene me te spammen.hij deed alvast een bod van 330
maar ge weet hoe da gaat hé met die gasten soms.... :p

hey69

Legacy Member
ik zal morge nen camera van een familielid lenen.maar is echt kraakproper.zo goed als nieuwstaat.zelfs geen miniscuul kraske opt scherm

techniekerke

Legacy Member
van 250 naar 315€.....das....tot nu toe 65€ winst....

Kwertie

Legacy Member
techniekerke zei:
van 250 naar 315€.....das....tot nu toe 65€ winst....

hey69 zei:
wil je ook mijn loonfiche weten of zo ?

Winstbejag stimuleren we hier niet graag... de post van techniekerke blijft dan ook staan, want is zelfs gekocht geweest op dit forum. Op zich is het niet verboden (bij wet), tenzij het op regelmatige basis gebeurt en doelbewust gebeurt.

hey69

Legacy Member
zijn post draagt niets bij in de verkoopsthread hé man . ma bon whatever

WTFMAN

Legacy Member
Damn sommige zijn toch jaloers als iemand es geluk heeft en wat "winst" maakt ... Als Hey69 nu met verlies verkocht , zou niemand klagen ...
Gun die man toch ook es iets :D Jaloezie druipt ervanaf bij sommige ...Overal wordt winst op gemaakt , de economie moet blijven draaien e :D

Nette prijs voor een HD2 :) free up...

hey69

Legacy Member
laatste up , kapaza koper wilt er vrijdag omkomen voor 340, ik verlaag meeneem naar 349EURO

thomaspedaoost

Legacy Member
Ik heb misscihen wel intresse voor 349 euro. Zit er een SD kaartje bij? Is de achterkant ook nog zo kraaknet? Zou het mogelijk zijn om eventueel wat foto's te krijgen?

hey69

Legacy Member
geen sd kaartje (da kost nie veel geld ) achterkant is ook krasloos en quasi nieuw. mn lader van mn fotomasjien is spoorloos .tis er nog niet van gekomen om een nieuwe apperaat te kopen

thomaspedaoost

Legacy Member
Oké toch bedankt dan zoek ik nog even verder. Nog veel succes met de verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan