Archief - HEEL VEEL blu rays met NL subs 28st !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Alle Blu rays zijn met nl subs !!!
Ze bevinden zich allemaal in nieuwstaat, 1 x bekeken.
Momenteel enkel pakketverkoop !!
Min 300 euro.
Greetz


1 Stealth
2 Xmen the last stand (Sealed)
3 The incredible hulk (Sealed)
4 Alien vs predator (Sealed)
5 Deja vu (Sealed)
6 Hellboy (Sealed)
7 21 (Sealed)
8 Storm warning
9 Swat (Sealed)
10 The replacement killers (Sealed)
11 The Messengers
12 Semi Pro
13 Dragon Ball Evolution
14 The Hunting party
15 Max Payne
16 Transformers
17 Hancock
18 Independence day
19 Hooligans (Sealed)
20 Hooligans 2
21 Rambo the fight continues (Sealed)
22 The Mist (Sealed)
23 Knowing
24 Fast & furious 4
25 Defiance (Sealed)
26 Prison break the final break
27 Loft
28 Night at the museum 2

Selderijstok

Legacy Member
Zitten er imports tussen van de UK tussen? Indien ja, heb ik wel interesse

edit: Godver, lees nu pas pakketverkoop :doh:

Rorschach

Legacy Member
Selderijstok zei:
Zitten er imports tussen van de UK tussen? Indien ja, heb ik wel interesse

edit: Godver, lees nu pas pakketverkoop :doh:

Waarom zou je meer interesse hebben in imports? Zijn deze dan beter?

Ik had graag een bod uitgebracht op heel dat pakketje maar ik vrees ervoor dat het te laag zal zijn :). Is namelijk 1/3 minder dan de prijs die je me geeft :p.

Barbeet

Legacy Member
Prijs voor alles zoi ongeveer 10 euro voor een blu rays zijn, de meeste zijn zelfs nog sealed, denk eerlijk dat het een zeer goeie prijs is.
Ik heb nog niet zolang geleden voor deze films :
24 Fast & furious 4 : 24 euro
25 Defiance (Sealed) 23 euro
26 Prison break the final break 26 euro
27 Loft 24 euro
28 Night at the museum 2 24 euro

Totaal :121 euro, nog geen 3 weken geleden betaald.

Selderijstok

Legacy Member
skillandstyle zei:
Waarom zou je meer interesse hebben in imports? Zijn deze dan beter?

Ik had graag een bod uitgebracht op heel dat pakketje maar ik vrees ervoor dat het te laag zal zijn :). Is namelijk 1/3 minder dan de prijs die je me geeft :p.

Nee, behalve de doosjes zijn die exact hetzelfde :p

Free up

connors

Legacy Member
Loft, 21 en Deja Vu 35 inclu? (indien apart of is dit ook een pakket dan?)

mr.daffy

Legacy Member
16 Transformers 18 Independence day 22 incl indien je appart zou verkopen

Stampertje

Legacy Member
jammer dat je gebanned bent had wel interesse in the mist en Independence day

Thorazer

Legacy Member
Hmm Barbeet gebanned vraag me af waarom want het was altijd een zeer goede verkoper...

Cyaankali

Legacy Member
Beste members,

Barbeet is gebanned omwille van een overdaad aan infractions.

Bij deze closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan