Archief - HDD-DVD recorders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vyste

Legacy Member
Ik kan momenteel voor zeer aantrekkelijke prijzen aan HDD-DVD recorders komen. Apparaten zitten nieuw in doos en worden geleverd incl. factuur en 1 jaar garantie.

Sony RDR-HX725 3 stuks beschikbaar
160GB, DVD+/-RW, DivX, iLink, P.Scan, Guide+
http://www.sony.nl/view/ShowProduct...nl_NL&pageType=Overview&category=DVD+Recorder
laagste pricewatch prijs: € 358
leverbaar voor: € 260

Samsung DVD-HR738 3 stuks beschikbaar
250GB, DVD-RW, iLink, P.Scan, HDMI
http://www.samsung.com/nl/products/dvdplayersrecorders/dvdhddrecorders/hddrecorders/dvd_hr738.asp
laagste pricewatch prijs: €305,25
leverbaar voor: € 200

Heb je interesse laat het snel weten want ik denk niet dat ze nog lang op voorraad zullen zijn.

spookske

Legacy Member
Hoe zit het met verzending, ophaling, gebracht worden?
Wat is er mogelijk en hoeveel komt er bv bij voor verzending etc?

Sterke interesse in de sony rdr-hx725 van mijn kant.

Mvg

boy1308

Legacy Member
sorry had hier iets verkeerd gepost, dus ne off-topic, ma ne free up, mijn excuses

Vyste

Legacy Member
Vlijmen ligt in Noord-Brabant nabij 's-Hertogenbosch. Inmiddels 1 Samsung verkocht nog 2 stuks over.

a3ke

Legacy Member
Welke kunnen zonder uitzonderingen DVD-DL/+DL RW afspelen en eventueel ook schrijven ?

Vyste

Legacy Member
In Nederland ja.

@a3ke specificaties weet ik niet exact maar deze moeten zonder moeite op internet te vinden zijn lijkt me.

Tolkienz3

Legacy Member
Al je in Vilvoorde kan leveren neem ik zeker een van de twee maar moet nog zien de specifikaties van beide

Vyste

Legacy Member
Via post kan overal geleverd worden ;) Specificaties staan als t goed is allemaal op internet dus daar kom je wel uit neem ik aan.

Tolkienz3

Legacy Member
Vyste zei:
Via post kan overal geleverd worden ;) Specificaties staan als t goed is allemaal op internet dus daar kom je wel uit neem ik aan.

Nee dan sorry maar ik zal niet meer iets betalen zonder dat ik zeker ben dat ik het zal goed ontvangen. Holland is een beetje te ver van Brussel.
Samsung interessert mij wel maar dan ofwel thuis geleeverd ofwel tegen betaling aan de post.

Vyste

Legacy Member
Doel je op niet goed ontvangen met dat ik niet lever of dat de post er niet correct mee omspringt?

Tolkienz3

Legacy Member
Vyste zei:
Doel je op niet goed ontvangen met dat ik niet lever of dat de post er niet correct mee omspringt?

Al beide tegengekomen :sad: niet met u natuurlijk

a3ke

Legacy Member
Vyste zei:
In Nederland ja.

@a3ke specificaties weet ik niet exact maar deze moeten zonder moeite op internet te vinden zijn lijkt me.

Waarom denk ja dat ik het je vraag met zekerheid ?

Krijg verschillende resultaten voor me op internet ;)

Vyste

Legacy Member
de specificaties van de websites van de fabrikanten zelf zijn de kloppende specificaties

Tolkienz3

Legacy Member
Ik neem de laatste samsung als je een levering tegen betaling aan de post aanvaard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan