Archief - HD DVD Collectie meer dan 30 stuks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Dit is mijn collectie van HD DVD films.
Graag had ik die verkocht, pakketprijs is 500 euro.
Je mag zeker apart bieden,meerdere samen krijgen voorrang.
Morgenvroeg zet ik er de min prijs bij.
Greetz , nu gaan werken :-)

Ocean's eleven
Ocean's Twelve
Oceans' Thirteen
Mercury Rising
Matrix
Matrix Reloaded
Matrix Revolution
Harry Potter en de steen der wijzen
Harry Potter en de geheime kamer
Harry Potter en de gevangen van azkaban
Harry Potter en de vuurbeker
Harry Potter en de orde van de feniks
Blood Diamond
300
Reservoir Dogs (sealed)
Dreamgirls (sealed)
The Departed
Flyboys (sealed)
The Last Samurai
Flags of our Fathers
Black Rain (sealed)
Pitch Black
Riddick
Smokin'Aces
The Fast and the Furious Tokyo drift
Running Scared (sealed)
Underworld (sealed)
World trade Center (sealed)
Bourne IDENTITY
Bourne SUPREMACY
Bourne ULTIMATUM

Kristof

Legacy Member
Hallo, hoeveel vraag je voor deze :

Bourne IDENTITY
Bourne SUPREMACY
Bourne ULTIMATUM
The Fast and the Furious Tokyo drift
Pitch Black
Riddick

Blord

Legacy Member
Oceans' Thirteen
Blood Diamond
Dreamgirls (sealed)
Flags of our Fathers
Pitch Black

50€ incl.

XplicitSnake

Legacy Member
Interesse in die sealed Reservoir Dogs, 13e inclusief?

Barbeet

Legacy Member
Oceans' Thirteen
Blood Diamond
Dreamgirls (sealed)
Flags of our Fathers
Pitch Black

Min 75 euro , kosten nieuw rond de 120 euro , komt op 15 euro per stuk.
Greetz

Bourne IDENTITY
Bourne SUPREMACY
Bourne ULTIMATUM
The Fast and the Furious Tokyo drift
Pitch Black
Riddick

Voor dit pakket 76 euro.
Greetz

XplicitSnake : deal , stuur maar pm met je gegevens.
Greetz

XplicitSnake

Legacy Member
Barbeet zei:
XplicitSnake : deal , stuur maar pm met je gegevens.

Mijn bod voor Reservoir Dogs vervalt, excuses daarvoor. Succes met de verdere verkoop. :niceone:

Barbeet

Legacy Member
Min 450 euro zonder DVD 300 (die is zogoed al verkocht)
Bourne ultimatum pack is ook nog sealed.

Greetz

bartje_n

Legacy Member
nv als je niet reageert laat maar zijn dan

btw aan de rest op 2dehands vind je dezelfde hddvds goedkoper

Barbeet

Legacy Member
Eerst en vooral ,kheb perongeluk over je reply gelezen.
Ten tweede ik zie niets op de 2dehands die goedkoper staan.
Toon mij eens waar ze aan 15 euro het stuk staan en allemaal nl ondertitels en geen import vergelijken!!!
Er zitten zeer recente dvd's tussen zelfs nog met plasticje erond.
Kijk anders eens naar de freerecordshop en mediadis om de prijzen te vergelijken meeste staan aan 25 euro ,sommigen aan 29 euro en harry potter box aan 89 euro voor 5 dvd's.DVD's zonder nl subs zijn inderdaad geodkoper.

Om op je reply te reageren.
Voor de 3 matrix dvd's zou ik graag 40 euro incl hebben,kost mij 4,66 euro om op te sturen dus komt dit op 35,34 is 11,78 per HD DVD en 13,33 euro met transportkosten inbegrepen.Zie deze prijzen nergens op het net zelfs niet op ebay en 2dehands.
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Normaal zou the bourne box en alle matrix dvd verkocht zijn in vriendenkring.
Morgen hebben we afgesproken,dus zijn zogoed als al besproken.

Greetz

Bhoda

Legacy Member
bartje_n zei:

:offtopic:

- Als je vergelijkt, dan kan dit enkel met Belgische websites en verkoopspunten, niet met ebay of degelijke. Je kan wel af proberen te dingen op een prijs, maar de verkoper bepaalt nog altijd de prijs die hij voor zijn waren wilt.
- De HD DVD's die je ter vergelijking neemt zijn zeker niet (op enkele uitzonderingen na) dezelfde films die Barbeet verkoopt. Eveneens zijn de 12 van de 19 films niet eens NL ondertitelt (staat er letterlijk bij: met een + teken zijn Engels en Frans)

Sorry voor the off topic, veel geluk verder met je verkoop Barbeet

Blord

Legacy Member
Zet even de minimumprijs erbij. Dan krijg je geen gekke boden.
In de first post zei je dat dit van plan was.

Barbeet

Legacy Member
Thx bhoda :-)

Hier de min prijzen.

Ocean's eleven
Ocean's Twelve
Oceans' Thirteen
min 40 euro
Mercury Rising min 15 euro
Matrix (zogoed als verkocht)
Matrix Reloaded (zogoed als verkocht)
Matrix Revolution (zogoed als verkocht)
Harry Potter en de steen der wijzen min 15 euro
Harry Potter en de geheime kamer min 15 euro
Harry Potter en de gevangen van azkaban min 15 euro
Harry Potter en de vuurbeker min 15 euro
Harry Potter en de orde van de feniks min 15 euro
Blood Diamond (intresse op het werk)
300 (deze is ook zogoed als verkocht)
Reservoir Dogs (sealed) min 10 euro
Dreamgirls (sealed) min 15 euro
The Departed min 15 euro
Flyboys (sealed) min 10 euro
The Last Samurai min 15 euro
Flags of our Fathers min 15 euro
Black Rain (sealed) min 15 euro
Pitch Black min 15 euro
Riddick min 15 euro
Smokin'Aces min 15 euro
The Fast and the Furious Tokyo drift min 15 euro
Running Scared (sealed) min 10 euro
Underworld (sealed) min 10 euro
World trade Center (sealed) min 15 euro
Bourne IDENTITY (zogoed als verkocht)
Bourne SUPREMACY (zogoed als verkocht)
Bourne ULTIMATUM (zogoed als verkocht)

snoopertrooper

Legacy Member
sorry kost maar 12€ in mediamarkt waar ik dagelijks passeer... 10€incl...

Barbeet

Legacy Member
Np maar voor 7,44 dat ik nog overhou , hou ik hem liever bij.
Thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan