Babe
Legacy Member
Ik verkoop de Harman Kardon Drive and Play NIEUW in verpakking.
Voor meer informatie raadpleeg volgende sites aub:
http://hear.nl/news/2757-Harman-Kardon-Drive-Play.html
http://www.autozine.nl/text/407.html
Bieden kan vanaf 75€
Nieuwprijzen zijn heel variërend. Ik schat nieuwprijs tussen 150 en 200...
Bieden zonder verzendingskosten aub...
Grtz
Babe
Voor meer informatie raadpleeg volgende sites aub:
http://hear.nl/news/2757-Harman-Kardon-Drive-Play.html
http://www.autozine.nl/text/407.html
Bieden kan vanaf 75€
Nieuwprijzen zijn heel variërend. Ik schat nieuwprijs tussen 150 en 200...
Bieden zonder verzendingskosten aub...
Grtz
Babe