Selderijstok
Legacy Member
Toestel is van mijn nicht. Aangekocht 2j geleden dus geen factuur/garantie meer.
Normale sporen van gebruik.
Toetsen gebarsten (google maar even, alle deze modellen hebben het)
Werkt nog perfect, batterij ook nog optimaal, scherp en helder scherm.
Zwarte versie.
Alle toebehoren + doos.
Verzending 5,80€
Geen richtprijs, bieden is de boodschap.
Niet genoteerd = no deal
Cheers Selder
Normale sporen van gebruik.
Toetsen gebarsten (google maar even, alle deze modellen hebben het)
Werkt nog perfect, batterij ook nog optimaal, scherp en helder scherm.
Zwarte versie.
Alle toebehoren + doos.
Verzending 5,80€
Geen richtprijs, bieden is de boodschap.
Niet genoteerd = no deal
Cheers Selder
Een 30€ moet haalbaar zijn denk ik.