Archief - GSM sony ericsson k610i + nokia 6230i te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piere niere

Legacy Member
nokia 6230i: 60 euro (bijna 2 jaar oud)
sony ericsson: 80 euro (7 maand oud)

compleet in doos, gebruikt, dus met gebruikssporen

batterijen werken nog héél goed
astublieft :)

piere niere

Legacy Member
niet veel reacties blijkbaar

daarmee een prijsverlaging

de nokia 50
de se: 70

hopelijk nu wat meer succes

piere niere

Legacy Member
bod van 65 euro incl genoteerd voor de se k610i

danku voor de reactie

piere niere

Legacy Member
thx
bod van 40 euro genoteerd

de nokia gaat wel niet buiten onder de 40 euro
want deze prijs krijg ik nog in de proximuswinkel..

aan de nokia zijn er quasi geen gebruikssporen, buiten wat stof onder de voorcover is er nix aan..

Saba

Legacy Member
cool, wanneer rond je dit hier af?

ohja het is toch de 6230i hé niet de gewone 6230...

piere niere

Legacy Member
is idd de 6230i,
is zwart met grijze voorcover ( toetsen + scherm )

heb nog factuur en al zitten... garantie is wrs al afgelopen, kweet da feitelijk ni.

voor 55 euro krijg je hem toegestuurd, incl lader en oortjes
+ al hetgeen wat er in de doos zat en nooit gebruikt heb
ik heb ook voor die gsm een usb stick voor aan de pc aan te sluiten liggen, dat krijg je er dan natuurlijk ook bij

ik sluit af wanneer de beide gsm's verkocht zijn :)
hoop dat ze vlug de deur uit zijn..

Nicky1411

Legacy Member
55 inclu voor die nokia.. opgestuurd met stick (bluetooth?) en alle accesoires...

_mocking][bird_

Legacy Member
Toevallig eigen foto's van de Sony Ericsson k610i? Is het de rode of de grijze versie?

Aankoopfactuur nog aanwezig? Hoe lang nog garantie?


Bod van €70 incl. onder voorbehoud (mits het juiste antwoord op bovenstaande vragen:p ). Bij voorkeur snelle afhandeling.

piere niere

Legacy Member
@nicky1411 55 inclu voor de nokia, verkocht, idd opgestuurd met stick voor bluetooth en etc..
ik pm je morgen nog omdat ik deze avond naar de voetbal moest

piere niere

Legacy Member
@ mocking bird, ik kan je eigen foto's bezorgen ja.
het is de grijze versie
bod van 70 euro genoteerd, aankoopfactuur nog aanwezig
garantie is normaal 2j na fabrieksdatum dacht ik, dus heb je nog garantie, ik pm je morgen nog

piere niere

Legacy Member
nicky1411, heb pm naar je gezonden

De nokia is dus verkocht, gelieve niet meer te bieden op de nokia

_mocking][bird_

Legacy Member
bod van €70 bij deze bevestigd.

Ik weet niet of de verkoop bij deze gesloten is of je deze nog even laat openstaan? Indien meeneemprijs bij voorkeur verdere afhandeling via msn...

piere niere

Legacy Member
Beide gsm's zijn verkocht

Deze mag gesloten worden, danku

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan