Tjas
Legacy Member
Nieuwe SE W302
Kleur: zwart
Uiteraard met alle toebehoren:
Oplader, USB-kabel, oortjes, 512MB Micro SD, doos, ..
Dit is een heel mooie 1cm dunne Walkman-phone met mega-bass optie.
Verder heeft deze ook een 2Mp-camera.
Meer uitleg en foto's zijn op internet wel te vinden.
Bv. hier: Sony Ericsson W302 Zwart
Meeneem: 70 EUR
Minimum: 50 EUR
Lijken mij eerlijke prijzen voor deze nieuwe telefoon.
Kleur: zwart
Uiteraard met alle toebehoren:
Oplader, USB-kabel, oortjes, 512MB Micro SD, doos, ..
Dit is een heel mooie 1cm dunne Walkman-phone met mega-bass optie.
Verder heeft deze ook een 2Mp-camera.
Meer uitleg en foto's zijn op internet wel te vinden.
Bv. hier: Sony Ericsson W302 Zwart
Meeneem: 70 EUR
Minimum: 50 EUR
Lijken mij eerlijke prijzen voor deze nieuwe telefoon.
), maar daarna heb ik hem weer in de doos gestoken.