devilface
Legacy Member
Ik verkoop een SE j300i GSM(zwarte versie). De batterij gaat bij licht gebruik nog ongeveer 5 dagen mee. Het toestel zelf is in goede staat met lichte gebruikssporen(geen diepe krassen maar wat "sleet"). Er is geen garantie meer op. Bijgeleverd is een tweede ( niet originele) lader. Ik verkoop de gsm wegens aankoop van een ander toestel.
Info: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10247#buy
Verzending mogelijk op kosten en risico van de koper. Bieden gebeurt exclusief en afhalen geniet de voorkeur. Eventueel kunnen er foto's worden getrokken wanneer er interesse is.
Info: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10247#buy
Verzending mogelijk op kosten en risico van de koper. Bieden gebeurt exclusief en afhalen geniet de voorkeur. Eventueel kunnen er foto's worden getrokken wanneer er interesse is.