Hij is aangekocht op 28-10-2006, maar er zit een nieuw binnenwerk in, dusja uitgenomen de buitenkant is hij "nieuw" van vorige week.
Hij heeft inderdaad een schermpje met het uur op de buitenkant.
Enkel op de achterkant zijn wat lichte krasjes van op de buro te leggen.
Hij is van mijn vrouw, dus er is niet ruw mee omgesprongen.
Als je echt wil kan ik wat foto's nemen, maar dat zou dan pas voor overmorgen zijn.