johnjeepbel
Legacy Member
Maand of 4 oud.
Normale gebruiksporen.
Weg wegens aankoop andere GSM.
Moet het factuur nog zoeken voor de garantie.
Opsturen geen probleem want ik ben bijna toch niet thuis. Kiala , de Post , etc
Meeneem 150€ en bieden mag maar hou het plezant...
Ruilen niet en zeker niet voor een andere GSM.
BTW ik heb nog een WD-TV hier in de weg liggen moest daar iemand interesse voor hebben. Kzal daar later eens een aparte thread voor starten.
Greetz J
Normale gebruiksporen.
Weg wegens aankoop andere GSM.
Moet het factuur nog zoeken voor de garantie.
Opsturen geen probleem want ik ben bijna toch niet thuis. Kiala , de Post , etc
Meeneem 150€ en bieden mag maar hou het plezant...
Ruilen niet en zeker niet voor een andere GSM.
BTW ik heb nog een WD-TV hier in de weg liggen moest daar iemand interesse voor hebben. Kzal daar later eens een aparte thread voor starten.
Greetz J
