Matte7052
Legacy Member
Te koop: GSM LG gw 300
- Amper 1 week in gebruik, perfecte staat dus.
- Winkelprijs: 99€
- Reden verkoop: te veel toeters en bellen (internet, camera, spelletjes, enz heb ik eigenlijk niet nodig).
Ik had toch wel graag 75€ voor deze GSM gekregen.
Afhaling regio Kortrijk, Roeselare of Ieper.
Staat ook op Kapaza: Gsm lg gw300 aangeboden > LG > Telecommunicatie > kapaza.be
- Amper 1 week in gebruik, perfecte staat dus.
- Winkelprijs: 99€
- Reden verkoop: te veel toeters en bellen (internet, camera, spelletjes, enz heb ik eigenlijk niet nodig).
Ik had toch wel graag 75€ voor deze GSM gekregen.
Afhaling regio Kortrijk, Roeselare of Ieper.
Staat ook op Kapaza: Gsm lg gw300 aangeboden > LG > Telecommunicatie > kapaza.be