Archief - [GSM] LG GW 300 30 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Ik verkoop een LG GW 300 zwart/zilver voor 30 euro.

GSM is in mooie staat, heeft bijna altijd in een bescherm zakje gezeten.
Je krijgt er een 512mb geheugen kaartje bij.
Toestel is nog in garantie, aangekocht rond januari.

Dit is zonder verzending of levering.


Het toestel kan afgehaald worden in de regio: Klein-Brabant (Bornem, Puurs, Sint-Amands)

poopcamp

Legacy Member
ptah zei:
Als je de verzending betaald heb je een deal.

foto's ?

liefst nog in goeie staat is voor me vriendin ik heb die van haar per ongeluk kapot gemaakt
:rofl:

Puppieke

Legacy Member
graag enkele foto's (pm is gestuurd)

heb van enkelen gelezen dat de gsm:
* een erg korte batterij-levenduur zou hebben. wat is jou ervaring? hoelang kan hij mee?
* de gsm soms zichzelf "vanzelf" aan en weer aanschakelt... ervaring hiermee?

aangekocht in januari 2010?
qwerty of azerty-toesenbord?

ptah

Legacy Member
Puppieke zei:
graag enkele foto's (pm is gestuurd)

heb van enkelen gelezen dat de gsm:
* een erg korte batterij-levenduur zou hebben. wat is jou ervaring? hoelang kan hij mee?
* de gsm soms zichzelf "vanzelf" aan en weer aanschakelt... ervaring hiermee?

aangekocht in januari 2010?
qwerty of azerty-toesenbord?

Een azert toetsenbord
Geen gsm met eigen leven :D

Wel als je uw gsm intensief gebruikt, ik sms min 20 maal per dag en nog bellen dan gaat hij 3-4 dagen mee.

Standby haalt hij de fabrieksvoorgeschreven tijd.

Je kan de batterij wel langer laten meegaan door energiebesparing te schakelen, volume beltoon besparen,....

Gsm is in garantie dit jaar aangekocht na nieuwjaar.

Like I said altijd in een bescherm hoes gezeten dus bijna geen krassen.

Puppieke

Legacy Member
zoals ook gezegd per mail.. ik ga morgen is in de winkel zien hoe die kleine toetsjes mij bevallen.. ik hou je op de hoogte

Puppieke

Legacy Member
heb interesse, kom je soms in de omgeving van aartselaar/wilrijk/lier/ranst?

heb niet veel vertrouwen in de post ;)

Puppieke

Legacy Member
int kort? :)

ik kan ook tot in boom geraken, maar puurs en bornem zijn me nét iets te ver per velo ... :eek:

ptah

Legacy Member
Puppieke zei:
int kort? :)

ik kan ook tot in boom geraken, maar puurs en bornem zijn me nét iets te ver per velo ... :eek:

Heel misschien deze zondag.

Ik hou je op de hoogte.

Maar als je heb koopt moet ik hier wel een bod zien anders kan iemand anders je te snel afzijn.

Je mag hem natuurlijk wel testen of hij werkt enzo. Maar tenzij hier een aardbeving onstaat wordt hij in dezelfde staat afgeleverd zoals je de foto's hebt gezien.

Puppieke

Legacy Member
bij deze dan een bod van 30€

indien alles nog aanwezig (gsm, oplader, oortjes, factuur, ...)
(zit er ook nog dat beschermzakje bij van in je vorige thread?)

ik wil ook tot in boom komen als dat makkelijker is...

ptah

Legacy Member
Puppieke zei:
bij deze dan een bod van 30€

indien alles nog aanwezig (gsm, oplader, oortjes, factuur, ...)
(zit er ook nog dat beschermzakje bij van in je vorige thread?)

ik wil ook tot in boom komen als dat makkelijker is...

Dat beschermzakje ben ik aan het twijfelen, dit was 13 euro.
Ik wil daar gerust wat van de prijs afdoen, tot het 5 euro kost ofzo maar voor niets gaat de zon op :)

Ight factuur, oorkes, lader , doos aanwezig.

Boom ken ik nu niet bepaald mijn weg :d Ik laat u zaterdag tenlaatste weten of ik er zondag kom!

Puppieke

Legacy Member
ptah zei:
Dat beschermzakje ben ik aan het twijfelen, dit was 13 euro.
Ik wil daar gerust wat van de prijs afdoen, tot het 5 euro kost ofzo maar voor niets gaat de zon op :)

Ight factuur, oorkes, lader , doos aanwezig.

Boom ken ik nu niet bepaald mijn weg :d Ik laat u zaterdag tenlaatste weten of ik er zondag kom!

anders den A12(Boomsesteenweg) ter hoogte van Boom ofzo... kunt ge ni missen...
maar das goe geef me maar een seintje of je zondag kan
zal je mijn nummer pm'en (int weekend ben ik niet vaak online)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan