ptah
Legacy Member
Ik verkoop een LG GW 300 zwart/zilver voor 30 euro.
GSM is in mooie staat, heeft bijna altijd in een bescherm zakje gezeten.
Je krijgt er een 512mb geheugen kaartje bij.
Toestel is nog in garantie, aangekocht rond januari.
Dit is zonder verzending of levering.
Het toestel kan afgehaald worden in de regio: Klein-Brabant (Bornem, Puurs, Sint-Amands)
GSM is in mooie staat, heeft bijna altijd in een bescherm zakje gezeten.
Je krijgt er een 512mb geheugen kaartje bij.
Toestel is nog in garantie, aangekocht rond januari.
Dit is zonder verzending of levering.
Het toestel kan afgehaald worden in de regio: Klein-Brabant (Bornem, Puurs, Sint-Amands)




