exo
Legacy Member
Ik verkoop dit gps apparaat omdat ik een nieuwe wagen heb besteld waar een gps ingebouwd zal worden.
Heb dit gps toestel enkele maanden geleden aangekocht in de Makro voor 150€.
Voor elk deftig bod mag het buiten.
http://www.mio-tech.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-C220-overzicht.htm
Mvg
Heb dit gps toestel enkele maanden geleden aangekocht in de Makro voor 150€.
Voor elk deftig bod mag het buiten.
http://www.mio-tech.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-C220-overzicht.htm
Mvg