Archief - Gps Mio 268+ met tmc ontvanger en veel extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafcke

Legacy Member
Mio 268+ is in nieuw staat, komt compleet met doos cd's papieren en factuur.
wat houd dit pakket in:
een Mio 268+
lader
origineel zakje mio
een tmc ontvanger( ontvangt files, flitsers, werken etc)
zwanehals met houder
2 extra houders om aan te luchtrooster te bevestigen
2 autoladers
extra gps antenne
gans de benelux op orginele sd kaart
europa op dvd

Kan verzonden worden op kosten van de koper.


prijs is 150€

pics:
http://www.2dehands.be/mio268-tmc-ontvanger-heel-europa-32027219.html

KristofBrodeoux

Legacy Member
De mio heb ik al, zeer tevreden over. Maar die TMC-antenne wil ik wel, verkoop je die apart?

DreamWearl

Legacy Member
- grote sd kaart?
- garantie nog? factuurdatum?
- tmc ontvanger = abo voor nodig? of gratis?
- versie van kaarten? (welk jaar?)

alvast bedankt.

rafcke

Legacy Member
DreamWearl zei:
- grote sd kaart?
- garantie nog? factuurdatum?
- tmc ontvanger = abo voor nodig? of gratis?
- versie van kaarten? (welk jaar?)

alvast bedankt.

Factuur datum is 30-11-2005 ( dus nog enkele dagen garantie:) )
tmc ontvanger geen abo voor nodig is gratis.
de originele sd kaart is 512 mb.
de versie van de kaarten is 2.0, de kaarten zijn van eind 2005.

mvg

rafcke

Legacy Member
KristofBrodeoux zei:
De mio heb ik al, zeer tevreden over. Maar die TMC-antenne wil ik wel, verkoop je die apart?


sorry, had over u vraag gekeken; ik zou alles als 1 pakket willen verkopen.

mvg


ps. prijs gps pakket is bespreekbaar....

KristofBrodeoux

Legacy Member
Ok, geen probleem. Indien je van gedacht verandert, laat het weten, ik ben ZEER geïnteresseerd in die TMC ontvanger.

rafcke

Legacy Member
KristofBrodeoux zei:
Ok, geen probleem. Indien je van gedacht verandert, laat het weten, ik ben ZEER geïnteresseerd in die TMC ontvanger.

ok indien ik verander van gedacht laat ik iets weten

mvg

rafcke

Legacy Member
eerste up en tevens meeneemprijs 125€ (zonder eventuele verzendingskosten)

gr

hellraiser

Legacy Member
Ik bied 100 euro afgehaald ZONDER TMC want dat moet ik toch nie hebben.

rafcke

Legacy Member
hellraiser zei:
Ik bied 100 euro afgehaald ZONDER TMC want dat moet ik toch nie hebben.


als ik overeen kan komen om de tmc ontvanger voor een deftige prijs te verkopen, hebben we een deal...

mvg

rafcke

Legacy Member
hellraiser zei:
Ik bied 100 euro afgehaald ZONDER TMC want dat moet ik toch nie hebben.

ok voor mij is dit ok, ik zal u een pm zenden met de nodige gegevens.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan