Archief - Gloednieuwe iPod touch 16GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesh

Legacy Member
Hoi,
heb hier een ipotje liggen. Tis nen touch van 16gb (doosje met foto john lennon, dus recenste uitvoering.)
Heb deze kado gekregen, maar heb zelf net een gekocht (en centjes nodig voor nieuwe pc), dus deze mag weg naar een snelle bieder :-)
Is dus sealed en al (maar zonder factuur). Denk wel dat je garantie via apple zelf kunt regelen. Geen ervaring mee though.

Ale hup, wie wilt er binnekort met dit staaltje hoogtechnologisch speelgoed pronken? Bied die meeneemprijs van 360euro en het kip is geslacht.

Ik behoud me het recht de verkoop te staken.
Keep it on topic.

Wesh

Legacy Member
Zal het onder voorbehoud noteren :)
Komaan menskes. Toys for boys. (for girl too ;))
Mooi kerstkado evt.

Wesh

Legacy Member
genoteerd. ;-)

Maar onder voorbehoud van wat eigenlijk? Want als iedereen onder voorbehoud begint te bieden, wordt het moeilijk de serieuze bieders van de players te onderscheiden...

Wesh

Legacy Member
upke 1.

Als crashbe's bod door gaat, dan sluit ik morgenavond af.
Zoniet, dan zie ik wel.

Wesh

Legacy Member
2de up.
Is nieuw in gesloten verpakking he peeps.
Wil hem ook wel jailbreaken als de koper dat wenst.

crashbe

Legacy Member
Maat heeft de Touch nieuw gekocht omdat em niet meer kon wachten.

Ik wens je nog veel succes , mvg

Wesh

Legacy Member
Aight, geen probleem.

Jailbreaken: basicly word de ipod (of iphone) zodanig gehackt dat je er thirdparty applicaties op kan runnen. Zo word het dus mogelijk om bijvoorbeeld applicaties van iphone te draaien op uw touch, zoals google maps, mail, stocks enz. Third party apps zojndan bijv. : instant messaging, iradio, rss reader, nes of gba emulator, iSolitaire, notes, todo, etch-a-sketch, en veel veel meer (dmv installer).

Note bij jailbreak: het werkt basicly alleen op de 1.1.1 firmware. Ale, via via werkt het ook op de nieuwste 1.1.2 firmware, maar das onnodig. 1.1.2 brengt echt niets nieuws wat een jailbroken 1.1.1 niet heeft.

Wesh

Legacy Member
Laatste bump.

En metteen maar een verlaging van de meeneemprijs.
NU: 330!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan