Alola
Legacy Member
Gisteren gekocht in de Fnac voor 34,99 euro ... enkel de laatste twee dvd's bekeken wegens de rest al gezien en nu te koop, ziet er dus als nieuw uit!
Doe een bod ... kan afgehaald worden in Antwerpen (Italiëlei ter hoogte van het Sint-Jansplein); om de paar weken kom ik met de trein langs Sint-Niklaas, Lokeren, Gent en Kortrijk. Ook verzending is mogelijk.
PS Mocht iemand seizoen 7 hebben en het willen verhuren, laat iets weten!
Doe een bod ... kan afgehaald worden in Antwerpen (Italiëlei ter hoogte van het Sint-Jansplein); om de paar weken kom ik met de trein langs Sint-Niklaas, Lokeren, Gent en Kortrijk. Ook verzending is mogelijk.
PS Mocht iemand seizoen 7 hebben en het willen verhuren, laat iets weten!