Michster
Legacy Member
Tweede seizoen van "The fresh prince of bel-air" gaat de deur uit.
Dvd's prima in orde, boekje met episodeguide is een beetje gekreukt langs de zijkant.
12euro incl richtprijs
15euro incl meeneemprijs
Ik sluit woensdag om 20u00
edit: wegens nog geen biedingen en nog één up over uitgesteld tot vrijdag 20u00
Dvd's prima in orde, boekje met episodeguide is een beetje gekreukt langs de zijkant.12euro incl richtprijs
15euro incl meeneemprijs
Ik sluit woensdag om 20u00
edit: wegens nog geen biedingen en nog één up over uitgesteld tot vrijdag 20u00