R0lex
Legacy Member
http://users.telenet.be/2pac/FM.JPG
Hello,
paar maand oud;
heb dit cadeau gehad van Lab9 bij Kortrijk maar mijn Ipod is gestolen.
http://www.lab9.be/nl/auto-287.htm
info van de site zelf
Kost dus 60 euro nieuw zoals daar vermeld.
Min.: 30
Meeneem: 40
Grtz
Hello,
paar maand oud;
heb dit cadeau gehad van Lab9 bij Kortrijk maar mijn Ipod is gestolen.
http://www.lab9.be/nl/auto-287.htm
info van de site zelf
Kost dus 60 euro nieuw zoals daar vermeld.
Min.: 30
Meeneem: 40
Grtz
(om te gebruiken, niet om te verkopen
)
) om te kopen omdat het juist niet goed werkt zonder vrij frequenties, wat in frankrijk, penisland mss? bv wel zou gaan. Maja ik woon nog altijd in België.