Leopold1964
Legacy Member
hallo allemaal!
Heb weer een paar dvd's tekoop staan!
Zijn allemaal sealed & met nederlandse hoes en ondertiteling ( tenzij anders aangegeven. )
- 17 again
- GOOD ( in kartonnen sleeve )
- The accidental husband
- G.I Joe and the rise of cobra ( engels doosje & ondertitelingen zijn spaans, frans & engels )
- The great debaters ( 2 disc collectors edition in katonnen sleeve )
Verzending bedraagt:
1-2 dvd's = 2.50 euro
3 of mee = 5.70 euro ( taxipost ) of 6.70 ( taxipost secure )
de dvd's worden in een bubbel/schuimenveloppe verzonden of met taxipost gewoon ingepakt in inpakpapier.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen!
aub exlusief bieden!
Veel biedplezier!
Heb weer een paar dvd's tekoop staan!
Zijn allemaal sealed & met nederlandse hoes en ondertiteling ( tenzij anders aangegeven. )
- 17 again
- GOOD ( in kartonnen sleeve )
- The accidental husband
- G.I Joe and the rise of cobra ( engels doosje & ondertitelingen zijn spaans, frans & engels )
- The great debaters ( 2 disc collectors edition in katonnen sleeve )
Verzending bedraagt:
1-2 dvd's = 2.50 euro
3 of mee = 5.70 euro ( taxipost ) of 6.70 ( taxipost secure )
de dvd's worden in een bubbel/schuimenveloppe verzonden of met taxipost gewoon ingepakt in inpakpapier.
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen!
aub exlusief bieden!
Veel biedplezier!