Archief - Enkele dvd's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpArkLeS

Legacy Member
Heb mijn collectie eens bekeken en deze dvd's mogen eruit

hier is een foto: http://img209.imageshack.us/img209/8490/dvds003rv2.jpg

*Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl => 6€ incl
*American Pie 2 => 6€ incl
*The Bourne Identity => 6€ incl
*Black Hawk Down (2disc) => 7€ incl Verkocht
*Seven => 5€ incl
*Zone Stad: Seizoen 1 => 10€ incl

Eventueel ook ruil mogelijk met andere dvd's
Alle prijzen zijn inclusief verzending.
Alle dvd's zijn in perfecte staat en hebben nederlandse subs

james is back

Legacy Member
Is er hier iets bij dat je wil ruilen.

The matrix en the matrix revisited(limited edition)deze zitten in 1 doosje.
The fast and the furious tokyo drift
Hellraiser 1
Hellraiser 2

mvg ,

james

SpArkLeS

Legacy Member
Dj Aero zei:
bod 5 incl Black Hawk Down

6euro incl en we hebben een deal

james is back zei:
Is er hier iets bij dat je wil ruilen.

The matrix en the matrix revisited(limited edition)deze zitten in 1 doosje.
The fast and the furious tokyo drift
Hellraiser 1
Hellraiser 2

mvg ,

james

nee heb matrix al en andere geen interesse

Dj Aero

Legacy Member
damn te laat, khad er nog over willen gaan, pech. Indien Zor afhaakt, wat kan als je zijn itrader profiel bekijkt, stuur een pm aub!

SpArkLeS

Legacy Member
Dj Aero zei:
damn te laat, khad er nog over willen gaan, pech. Indien Zor afhaakt, wat kan als je zijn itrader profiel bekijkt, stuur een pm aub!

zal ik zeker doen :)

SpArkLeS

Legacy Member
piedp zei:

Verkocht

Jayvie zei:
american pie: €5inc

Verkocht

- deze blijven nog over:
*Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl => 6€ incl
*The Bourne Identity => 6€ incl
*Zone Stad: Seizoen 1 => 10€ incl

zoR

Legacy Member
Dj Aero zei:
damn te laat, khad er nog over willen gaan, pech. Indien Zor afhaakt, wat kan als je zijn itrader profiel bekijkt, stuur een pm aub!

Zal niet afhaken, en die -1 is onterecht!

SpArkLeS

Legacy Member
Lets^Freak^Out zei:
Verkocht



Verkocht

- deze blijven nog over:
*Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl => 6€ incl
*The Bourne Identity => 6€ incl
*Zone Stad: Seizoen 1 => 10€ incl

prijsvermindering:

*Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl =>5€ incl
*The Bourne Identity => 5€ incl
*Zone Stad: Seizoen 1 => 8€ incl

komaan mensen ik wil ze weg

SpArkLeS

Legacy Member
Lets^Freak^Out zei:
prijsvermindering:

*Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl =>5€ incl
*The Bourne Identity => 5€ incl
*Zone Stad: Seizoen 1 => 8€ incl

komaan mensen ik wil ze weg

Zone Stad verkocht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan